مخالفت ساموئل ال.جکسون با مارتین اسکورسیزی

فارس نوشت: ساموئل ال.جکسون با اظهارات مارتین اسکورسیزی که گفته بود فیلم‌های مارول سینما نیستند، مخالفت کرد.

ساموئل ال.جکسون، هنرپیشه هالیوودی با اظهار این جمله که «سینما سینماست» با نظر اسکورسیزی اعلام مخالفت کرد.

جکسون در افتتاحیه استودیوی جدید تایلر پری در آتلانتا گفت: «این بدین معناست که ما مثلا بگوییم کارتون «باگزبانی» جالب و خنده‌دار نیست. فیلم فیلم است! کسانی هم هستند که فیلم‌های او را دوست ندارند. هرکسی عقیده‌ای برای خودش دارد، پس منظور من این است که این امر طبیعی‌ است و نباید کسی را از ساخت فیلم منع کنیم.»

این سخنان ساموئل ال جکسون در واکنش به اظهارات مارتین اسکورسیزی در مصاحبه با مجله امپایر بود که در آن مصاحبه، کارگردان «مرد ایرلندی» فیلم‌های اَبَرقهرمانی را به «تم پارک‌» تشبیه کرده بود.

اسکورسیزی در آن مصاحبه می‌گوید: «من این فیلم‌ها را تماشا نمی‌کنم. البته سعی خودم را کردم، اما این‌ها سینما نیستند. صادقانه بگویم، نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانم این فیلم‌ها را به آن تشبیه کنم و نیز هنرپیشگانی که تحت شرایطی خاص در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند، همان «تم‌پارک‌ها» هستند. این سینمای انسان نیست که سعی دارد احساسات و عواطف و تجربیات روانی خود را به دیگر انسان‌ها نشان داده و منتقل کند.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    4 0
    حرف اسکورسیزی این نیست که بر اساس سلیقه ی اشخاص از چه فیلم یا ژانر یا سینمایی خوشمون بیاد یا نیاد. حرفش اینه که فیلمهای ابرقهرمانی نشانی از رسالت هنری هنرهفتم ندارند .