تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائران اربعین1398 اعلام شد

ایرانسل امسال علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه ای که برای زائران اربعین در کشور عراق در نظر گرفته است، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار می‌دهد.

  به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از 16 تا 30 مهرماه 1398 علاوه بر۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، پنج بسته اینترنت هفتگی از 75 مگابایت تا ۱ گیگابایت (1024 مگابایت) در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند. همچنین زائران اربعین می‌توانند در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق شامل مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از روزانه 100 مگابایت اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.

ایرانسل

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند. همینطور بسته‌های رایگان 100 مگابایتی روزانه نیز، با شماره گیری کد دستوری #4*۱۱۱۱*  برای استفاده در شهرهای مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه در دسترس مشترکان است.

ایرانسل

 ایرانسلی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲*۳*۱۱۱۱* برای فعال‌سازی هر یک از بسته‌های مد نظر خود اقدام کنند. هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز 850 تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

تمامی بسته‌های ارائه شده اعم از بسته ۱۰ مگابایتی رایگان روزانه و 5 بسته هفتگی از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

مشترکان رومینگ خود را پیش از خروج از ایران فعال کنند.

ایرانسلی‌هایی که قصد استفاده از سرویس رومینگ را دارند باید پیش از خروج از ایران با استفاده از یکی از روش‌های دستی، از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» یا با شماره‌گیری کددستوری #۱*۱۱۱۱* اقدام به فعال کردن رومینگ بین الملل خود کرده و در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه رومینگ تمامی اپراتورهای عراقی استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران فعال نیستند و زائران برای استفاده از اینترنت رومینگ بین المللی در کشور عراق، نیاز به تهیه یکی از بسته‌های ارائه شده ویژه رومینگ و اربعین را دارند. در صورت عدم تهیه یکی از بسته‌های ارائه شده، اینترنت آنان طبق مصرف آزاد اینترنت رومینگ بین‌المللی محاسبه خواهد شد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کددستوری #PIN*141* (PIN همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند. همچنین شارژ سیم‌کارت در کشور عراق از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری#۷* ، از طریق سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming مراجعه کنند.

ایرانسل هزینه تماس با ایران را 3200 تومان، هزینه تماس داخل عراق و هزینه دریافت تماس را 2100 تومان در نظر گرفته است. هزینه ارسال پیامک نیز 900 تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است.

ایرانسل

 همچنین هزینه تماس از ایران با شماره‌های عراقی نیز در تعرفه ویژه اربعین امسال، 2100 تومان در نظر گرفته شده است.

زائران باید در نظر داشته باشند که برای شماره گیری وقتی از رومینگ بین الملل استفاده می‌کنند، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان شماره‌های مد نظر خود را با پیش شماره ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره سازی کنند تا در زمان برقراری تماس سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل در طول سفر زائران، در عمودهای 1، 202، 546، 780، 1120، مقابل مقبره الحکیم شهر نجف، میدان شهدا و میدان سید جوده شهر کربلا و در صورت امکان، با توجه به شرایط کشور عراق در شهر سامرا به زائران به صورت حضوری خدمت رسانی می‌کنند.

مشترکان ایرانسل در این سفر همواره در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند با شماره گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرند. علاوه براین مشترکان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من نیز می‌توانند پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ایرانسل دریافت کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =