بخشی از پروژه انتقال آب بن-بروجن توسط کشاورزان تخریب شد

فارس نوشت: نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس به دنبال تخریب محل آبگیر پروژه بن-بروجن گفت: در مکاتبه با وزیر نیرو خواستار تغییر فوری محل نقطه‌ آبگیر پروژه شدیم تا آبرسانی به مردم استان بدون هیچ مشکلی انجام شود.

خدیجه ربیعی امروز در بروجن با اشاره به قانونی بودن پروژه‌ آب‌رسانی بن_بروجن، گفت: این پروژه‌ ملی و دارای مصوبه‌ دو دولت با پیشرفت ۸۰ درصدی است که آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی آب استان، ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی آب شرب استان این پروژه برای تامین کمبود و نبود آب شرب ۵۰ درصد استان چهارمحال و بختیاری تعریف شده است.

ربیعی با اشاره به غیرقانونی بودن اقدام اخیر افرادی به ظاهر کشاورز، بیان کرد: متاسفانه در اقدام غیرقانونی افرادی به پروژه‌ ملی و قانونی آب‌رسانی بن_بروجن که قسمتی از آن در خاک استان اصفهان بود، لطمه زدند و موجب تضییع بیت‌المال شدند.

وی گفت: در مکاتبه با وزیر نیرو خواستار برخورد با این افراد و همچنین تغییر فوری محل نقطه‌ آبگیر شدیم؛ باید محل آبگیر هرچه سریع‌تر در استان چهارمحال و بختیاری مشخص شود که دیگر شاهد ممانعت این افراد نباشیم.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم به طور شفاهی در مجلس به وزیر نیرو تذکر بدهیم تا آبرسانی به مردم استان چهارمحال و بختیاری بدون هیچ مشکلی انجام شود.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =