اعزام نخستین کاروان اتوبوس‌های تهران به مرز مهران

مهر نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اعزام نخستین کاروان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران به مرز مهران و خسروی خبرداد.

 پیمان سنندجی با اعلام اعزام نخستین کاروان اتوبوسرانی برای جابجایی زائران به مرز مهران و خسروی گفت: امروز نخستین کاروان اتوبوسرانی برای ارائه سرویس حمل ونقلی به زوار اعزام شد.

وی ادامه داد: اولین اعزام کاروان اتوبوسرانی تهران ۱۰۰ دستگاه اتوبوس است و بقیه نیز از صبح روز آینده به مرزها منتقل می‌شوند و این اتوبوسها ابتدا در مرز مهران و سپس در مرز خسروی جابجایی زوار را انجام می دهند.

سنندجی افزود: سال گذشته اتوبوسرانی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی در نظر گرفت و بیش از ۷۰۰ هزار زائر از این طریق جابجا شدند و امسال علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری مشهد، کرج و شرکت آزادگان نیز حضور دارند و پیش بینی می کنیم تعداد جابجایی مسافران به بیش از یک میلیون نفر برسد که این رقم با افزایش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد تهران محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی  افزود: اتوبوسهای اعزامی مربوط به واحدهای دربستی و پشتیبانی بوده و از اتوبوسهای خطوط نیست بنابراین در زمان نبود آنها هیچ اختلالی در نقل و انتقال شهروندان پایتخت نخواهیم داشت.

۲۳۵۲۳۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =