خرید بیمه عتبات عالیات با پوشش های منحصر به فرد

اگر در راه سفر عتبات هستید به راحتی می تونید از طریق اپلیکیشن آپ بیمه مسافرتی با پوشش حوادث تروریستی تهیه کنید.

سفرهای زیارتی برای بسیاری از ما، با آرامش روحی و معنوی بسیاری همراه است. از این رو نکته قابل توجه ایجاد آرامش و امنیت بوده تا در طول سفر دچار مشکلی نشده و با خیال راحت به زیارت بپردازیم. برخی از شهرهای زیارتی خارج از کشور علیرغم قداست و پاکی شان مکانی نا امن با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی هستند بنابراین لازم است زمانی که برای زیارت به این شهرها سفر می‌کنیم به فکر مقابله با مشکلاتی که ممکن است با آن روبه رو شویم باشیم. بیشترین خطری که مسافرین این شهرها را تهدید می‌کند، نگرانی از حوادث احتمالی ناشی از اقدامات تروریستی و همچنین جنگ و شورش است. بیمه مسافرتی طرح عتبات گزینه‌ای مناسب برای مواجهه با این خطرات است.  این طرح خطرات احتمالی در کشور عراق را تحت پوشش قرار می‌دهد این در حالیست که خطرات ذکر شده در این طرح جزء استثنائات در بیمه مسافرت خارجی است و صرفا در این طرح پوشش داده می‌شود.
تنها عاملی که در تعیین نوع بیمه مسافرتی عتبات نقش دارد مدت زمان سفر بوده که بسته به مدت زمانی که بیمه‌گزار بخواهد تحت پوشش بیمه مسافرتی باشد، نوع بیمه متغیر است.
تعهدات این طرح شامل خطراتی است که ممکن است در سفرهای زیارتی با آن مواجه شوید:
۱-پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی ( به استثناء هزینه‌های زیبایی، بیماری‌هایی که از قبل سابقه داشته باشند.)
۲-انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری، هماهنگی‌های لازم در جهت انتقال بیمه شده به مرکز درمانی مجهزتر، استفاده از آمبولانس هوایی و یا بازگرداندن بیمه شده به ایران در صورت نیاز با احتساب بند یک
۳-بازگرداندن جسد بیمه شده متوفی به ایران در صورت فوت وی درخارج از کشور
۴-پرداخت هزینه بازگشت غیر منتظره بیمه شده به دلیل مسائل حاد پزشکی و یا فوت بستگان در صورتیکه نتواند از بلیت اصلی برای بازگشت استفاده نماید.
۵-ارسال دارو های ضروری با تائید پزشکی به کشوری که بیمه شده درآن بستری می باشد.
۶-راهنمایی و کمک رسانی به بیمه شده در صورت سرقت و یا مفقود شدن مدارک مسافرتی وی.
۷-فوت و نقص عضو
۸-فوت و نقص عضو در اثر حوادث تروریستی

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308635