اینده نوشت:

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی دولت آلمان روز چهارشنبه با دخالت در امور داخلی ایران وقایع دوشنبه را غیرقابل قبول خواند.

 اشتفن زایبرت،  ادعا کرد: دولت آلمان با «نگرانی زیاد» سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز در برخی کشورهای منطقه را دنبال می‌کند.

 سخنگوی دولت آلمان بدون اشاره به سرکوب مردم توسط دولتهای متحد غرب در اردن الجزایر یمن وبحرین همچنین افزوده است: «دولت فدرال آلمان از ایران می‌خواهد،‌ همان حقوقی را که برای مردم مصر آرزو کرده است، از ملت ایران دریغ نکند.»

 به گفته وی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان یقین دارد که صدای ایرانیانی که با شجاعت در تظاهرات شرکت کردند و خواستار آزادی و حقوق بشر شدند، در اروپا و آلمان شنیده خواهد شد.

   سخنگوی دولت آلمان، در بخش دیگری از سخنان خود همچنین شعارهای نمایندگان مجلس ایران در روز سه‌شنبه علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به شدت محکوم کرده است.

 سخنگوی دولت آلمان با لحنی تهدید آمیز گفت: «دولت فدرال آلمان انتظار دارد، تهدیدها علیه رهبران مخالفان در ایران بدون درنگ پایان یابد.»

/28119

کد خبر 130911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیمین IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
    0 0
    با سلام توروخدا وقتی اين اروپايی ها و آمريکايی ها دم از حقوق بشر می زنند حال آدم به هم می خوره سر تا پای حکومتهايشان لجنزار کردن بشريت و انسانيت است و کور خود و بينای مردم شده اند .مرگ بر متظاهرين به حقوق بشر
  • علوی IQ ۰۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
    0 0
    از کسانی که نوکر اسرائیلی بوده و سالها است به دلیل کشتار دورغین هولوکاست به صهیونیستها کولی می دهند بیش از این انتظار نیست