روایت سها نیاستی از تجربه همکاری با رسول صدرعاملی

میزان نوشت: بازیگر فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت از نظر او شخصیتش در فیلم خبیث نیست بلکه خیلی واقعی بود. او تاکید کرد همکاری با صدرعاملی در اولین تجربه سینمایی‌اش ترسناک بود.

سها نیاستی بازیگر جوان سینما درخصوص حضور در فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: «موقع ورود به پروژه ما بازیگران هیچکدام از قبل فیلمنامه نداشتیم و تمامی پلان‌ها در لحظه شکل می گرفت و اینطور نبود که از قبل برای کار تمرینی داشته باشیم. واقعیت امر اولین حضور سینمایی برای من ترسناک بود زیرا از خودم می‌پرسیدم که نکند کاری که من می‌کنم بهترین در نوع خودش نباشد. البته قطعا بهترین نبود اما میخواستم تمام تلاشم را انجام بدهم.

او حضور رسول صدرعاملی را نقطه اتکای خود در فیلم دانست و اضافه کرد: «در تمامی لحظات حضور در پروژه نگرانی‌های زیادی در من وجود داشت که با اعتماد به رسول صدرعاملی و تجربه بالایی که در سینما داشتند آنها را برطرف می کردم.»

نیاستی در ادامه درباره شخصیت خود در فیلم افزود: «از نظر من شخصیتم در فیلم شخصیت خبیثی نبود بلکه خیلی واقعی بود و ممکن است در همه اتفاق بیافتد. این رخداد ممکن است برای همه رخ دهد و همین که فیلم چنین اتفاقی را به نمایش گذاشت برای من به شدت لذتبخش بود.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =