۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
آیا مهاجرت به کانادا انتخاب خوبیست؟

زمانی که درباره تحصیل، کار و زندگی در خارج از کشور صحبت می شود، گزینه ای که در حال حاضر به ذهن مردم می رسد، کاناداست. می دانید چرا؟ دلیل آن کاملا واضح است. کشور کانادا توانسته با ایجاد فرصت های شغلی فراوان، اقتصاد پایدار و از همه مهم تر بی طرفی سیاسی در منازعات بین المللی، توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند.

کانادا جزو معدود کشورهای دنیا در زمینه ارائه خدمات و امتیازات برابر به مهاجرین با شهروندان خود می باشد. از دیگر دلایلی که موجب شده کانادا در میان مردم با عنوان بهشت مهاجران شناخته شود، می توان به عوامل محیطی و امکانات بسیاری که دولت آن به مهاجرین ارائه می دهد اشاره کرد.

رویای زندگی در کانادا در ذهن تعداد زیادی از مردم جهان وجود دارد، زیرا آن ها و خصوصا افراد حرفه ای به خوبی می دانند که این کشور فرصت های زیادی را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر شخص ، مقابل شان قرار می دهد. در حقیقت اقامت دائم و ساختن زندگی ایده آل، کار و یا تحصیل بدون دغدغه در کانادا از جمله مواردیست که به راحتی برای افراد خارجی نیز امکان پذیر است.

برای مهاجرت به کانادا چگونه باید اقدام کرد؟

زمانی که تصمیم به مهاجرت و رفتن به کانادا را می گیرید، مطمئنا طعم سختی و دوری از خانواده و دوستان تان را خواهید چشید. اما خیلی زود متوجه خواهید شد که کیفیت بالا، رفاه، آرامش و سایر خدمات کشور مقصد می تواند تمام سختی ها و غم های شما را جبران کند. نگران نباشید، اگر می خواهید کانادا را به عنوان خانه ی جدیدتان انتخاب کنید، همین حالا اقدام کنید! تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک وکیل یا مشاور مهاجرتی مطمئن و حرفه ایست.

کسب اطلاعات از کشور مقصد حتی قبل از یک رفتن سفر تفریحی ضروری است، چه برسد به مهاجرت! بهتر است شرایط خود را با یک وکیل مهاجرتی حرفه ای در میان بگذارید و هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده از او بپرسید. انجام کلیه امور مهاجرت خود را به او سپرده و با خیال آسوده به آینده ای روشن که در پیش رو دارید فکر کنید! حتی اگر می خواهید بدانید که برای ورود به کشور کانادا از چه امتیازهایی برخوردار هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با ارائه سیستم محاسبه امتیاز مهاجرت به کانادا به زبان فارسی و کاملا رایگان قصد دارد با دریافت اطلاعات مورد نیاز، امتیاز لازم برای اخذ اقامت این کشور را به اطلاع شما برساند.

درباره هزینه های کشور کانادا چه میدانید؟

قطعا در طی چند سال گذشته و با افزایش مهاجرت به کانادا، این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده که آیا استقبال از مهاجرت به کانادا خبر از ارزان بودن این کشور می دهد؟

متاسفانه باید بگوییم، خیر!!! شاید در ابتدا تعجب کنید که چطور امکان دارد که با توجه به گران بودن هزینه های کانادا، سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را آغاز می کنند. کانادا کشور ارزانی نیست اما به دلیل رشد اقتصادی بالا و نرخ بیکاری پایین، ارزش درآمد افراد در طی زمان رو به افزایش است و بدنه اصلی جامعه در حال رشد اقتصادی می باشد. به همین دلیل در طی سال های اخیر با تعداد زیادی از افراد مواجه هستیم که قصد مهاجرت و ساخت یک زندگی جدید در کانادا را دارند.

آیا تحصیل در کانادا رایگان است؟

از شرایط اقتصادی، کار و زندگی در کانادا صحبت کردیم. متوجه شدید که چگونه اولین قدم در راه مهاجرت را بردارید و از امتیازهای لازم برای مهاجرت به کانادا باخبر شوید. اما سوال مهم دیگری که برای برخی از علاقه مندان وجود دارد این است؛ سیستم آموزشی کانادا چطور است؟ و آیا تحصیل برای فرزندتان رایگان است؟ دانشگاه برای شما چه هزینه هایی ممکنه داشته باشد؟

خوشبختانه آموزش و پرورش در کانادا یک سازمان دولتی است، تحصیلات غیر دانشگاهی برای همه رایگان هستند. بیش از ۹۰ دانشگاه و ۱۵۰ کالج در کانادا وجود دارد که برخی از آن ها در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان حضور دارند. جالب است بدانید، شرایط تحصیل برای دانش آموزان کانادایی بدون نیاز به کمک والدین امکان پذیر است. فقط کافیست مسیر این شرایط ویژه را با وکلای بین المللی مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت حرکت کنید.

همچنین اگر خودتان قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، نگران هزینه های زندگی و تحصیل تان نباشید. چرا که تمامی دانشجویان کانادایی می توانند به کارهای پاره وقت مشغول شده و هزینه های خود را از این راه تامین کنند. حتی در بسیاری از رشته ها در مقطع فوق لیسانس، دانشجویان به استخدام دانشگاه در خواهند آمد و نه تنها شهریه پرداخت نمی کنند بلکه حقوق دریافت می کنند.

پس ذهن خود را با افکار منفی و نگرانی های کوچک مبنی بر گرانی بیش از حد، هزینه های سنگین، سختی تحصیل و ... مشغول نکنید. آینده از آن شماست.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309680