با خرید چمن مصنوعی در طبیعت قدم بگذارید

بسیاری از فضاها در ایران و سراسر جهان وجود دارند که توانایی روییدن چمن و گیاهان تزیینی را ندارند. در برخی اوقات نیز فضای مورد نظر وجود داشته ولی هزینه های بالایی را برای نگهداری در بر خواهد داشت. در این مواقع بهترین گزینه مورد نظر پیش روی هر انسانی استفاده از چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی به نسبت چمن های طبیعی هزینه های خیلی کمتری را در بر خواهد داشت. نکته قابل توجه در این نوع چمن ها هزینه اندک نگهداری آنها بعد از اجرا می باشد. چمن های مصنوعی بعد از اجرا نیاز به نگهداری نداشته و از این بابت بسیار مقرون به صرفه تر از چمن های طبیعی می باشد. چمن مصنوعی مناسب چه ویژگی هایی را با خود به یدک می کشد؟ به صرفه ترین چمن های مصنوعی و طبیعی چه قیمت هایی را دارند؟ اگر مایلید تا با چمن های مصنوعی تزیینی بیشتر آشنا شوید و به سوالات ذهنی خود پاسخ دهید، در این مطلب با ما همراه باشید.

مزایای چمن مصنوعی

اگر بخواهیم از مزیت های چمن مصنوعی تزئینی صحبت کنیم، باید کتابی ارائه کنیم. چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی از الیاف های پلی استر ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی را در سرما، گرما، نور آفتاب، فشار، کشش و باران دارد.

چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی در چه فضاهایی استفاده می شود؟

چمن های مصنوعی ورزشی و تزئینی کاربردهای فراوانی در فضاهای مختلف دارند. به قدری کاربرد این دو نوع چمن بسیار زیاد است که به چند مورد اکتفا خواهیم کرد. پشت بام خانه، بالکن خانه، حیاط فضاهای مختلف نظیر خانه، مهد کودک و مدارس، رستوران‌ها، روف گاردن، اتاق کودک، کارخانه ها، ادارات، شرکت های مختلف و پاسیو از جمله فضاهایی هستند که می توان در آنها از چمن های مصنوعی تزئینی استفاده کرد.

نکته قابل توجه در استفاده از چمن های مصنوعی به کارگیری آنها در مدارس و کارخانجات مختلف است. امروز بسیاری از زمین های تمرین باشگاه های جهان از چمن مصنوعی تشکیل شده است. نمونه بارز این نوع چمن ها را می توان در سایت اطلس چمن مشاهده کرد.

عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی

در بسیاری از کارها قیمت برای انسان ها دارای اهمیت فراوان است. در چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی قیمت های ارائه شده برای مخاطبان از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. بها چمن های مصنوعی ورزشی و تزیینی با توجه به میزان مصرف و جنس مورد نیاز متغیر خواهد بود. اگر قیمت چمن مصنوعی برایتان بسیار حائز اهمیت است، ما به شما یکی از بهترین و معتبرترین سایت های ارائه کننده چمن مصنوعی یعنی اطلس چمن را پیشنهاد می نماییم. سایت اطلس چمن قدمتی طولانی و سابقه های بی نظیری را در جای جای ایران داشته و با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت مناسب خود توانسته رضایت تمامی متقاضیان خود را در بر داشته باشد. همچنین این سایت با تیم پشتیبانی خود در مراحل خرید چمن مصنوعی در کنار شما خواهد بود و هم نصب چمن را به بهترین شیوه انجام خواهد داد. این تیم در اجرای چمن های مصنوعی بسیار دقیق می باشد.

مواردی که اطلس چمن را متمایز کرده

اطلس چمن بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه چمن مصنوعی آغاز و تاکنون پروژه های زیادی را در کشور انجام داده است. این شرکت با ارائه چمن های مصنوعی با تنوع بالا، ضمانت محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره در کسب رضایت مشتریان کوشیده. همچنین با تجربه و تخصص بالا و ارائه مشاوره رایگان همراه با احترام به مشتریان آنها را در انتخاب چمن مصنوعی و نحوه اجرای آن راهنمایی می کند. همکاران ما در قسمت نصب چمن مصنوعی از به روز ترین تکنیک های نصب همراه با دقت کامل استفاده می کنند. هموطنانی که مایلند از مزایای این شرکت استفاده نمایند نیز می توانند با مراجعه به این سایت چمن مصنوعی مورد نظر خود را سفارش دهند.  تا در اسرع وقت چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی مورد نظر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایند. تیم متخصص ما برای نصب چمن مصنوعی در خدمت شماست.

آدرس : قزوین، خیابان فردوسی شمالی کوچه شهید معصومی، ساختمان خاتم طبقه دوم

 تلفن ثابت : ۰۲۸۳۳۳۷۳۹۷۱

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۸۸۷۹۰۶

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۸۰۶۴۷۱

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309691