۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
جوایز میلیاردی،‌ از شایعه تا واقعیت

​​​​​​​با ارسال عدد 1 به این شماره برنده 1 میلیارد تومن جایزه شو ! با خرید این کالا در قرعه کشی 1 میلیاردی ما شرکت کن !‌

این ها نمونه هایی از جملات تبلیغاتی شرکت ها و برندهای معتبر است که برای جلب نظر مخاطبان به کار می برند تا آنان با خرید هرچه بیشتر خود شانس بیشتری را برای شرکت و برنده شدن در جشنواره های فروش و قرعه کشی این شرکت ها داشته باشند.

این روزها چه در رسانه های گروهی و چه در سطح شهر قطعا چشم تان به یکی از این تبلیغ ها بر خورد می کند و ترغیب می شوید که با فرستادن یک پیامک یا خرید یک محصول خاص، شانس خود را برای بردن جایزه ای با ارزش امتحان کنید.

در این آشفته بازار تبلیغاتی که ممکن است بعضی از شرکت ها به وعده های خود در مقابل مخاطبین عمل نکنند، شرکت هایی هم هستند که اعتماد مصرف کنندگان برای آنها سرمایه بوده و همواره سعی در جلب اعتماد آنان دارند که از جمله آنها می توان به شرکت های مخابراتی، اپلیکیشن های پرداخت،‌سرویس های VOD و ... اشاره کرد.

در این میان،‌ برند «رانی» که اولین تولید کننده آبمیوه با تکه های واقعی میوه است، در تابستان امسال متفاوت عمل نمود و با سورپرایز مخاطبینش و تعیین یک جایزه بی ام و سری 2 هیاهویی را برای برنده شدن این جایزه جذاب و خواستنی در بین مخاطبان خود ایجاد نمود. رانی اذعان دارد شما می توانید با خرید محصولات رانی در بسته بندی های قوطی و ارسال کد درج شده در زیر قوطی به شماره 100024 در قرعه کشی یک دستگاه BMW 230i Convertible مدل 2017 تحت عنوان مسابقه «با خوردن و نوشیدن رانی BMW ببر» شرکت کنید. به نقل از رانی این خودرو همزمان با شروع مسابقه با قیمت 1 میلیارد و 607 میلیون تومان خریداری شده است. در تماس با مسئولین مربوطه و در جست و جوی صحت و سقم این مهم،‌ خبرنگار ما با حضور در دفتر رانی و مشاهده خودرو نامبرده بر صحیح بودن این ادعا تاکید کرد. ضمنا این مسابقه از 15 مرداد 1398 آغاز و تا 15 آبان امسال ادامه خواهد داشت. قرعه کشی در روز 7 آذر و با حضور نماینده دادستانی به صورت رسمی برگزار و به صورت زنده از پیج اینستاگرام رانی به نشانی @ranimania پخش خواهد شد. حال به نظر می رسد با توجه به واقعی بودن این قرعه کشی فرصت بسیار مناسبی برای اقشار مختلف مردم فراهم آمده است تا با خرید هر «رانی» شانس خود را برای بدست آوردن یک جایزه میلیاردی در یک قرعه کشی واقعی محک بزنند.

برای اطلاع از سایر جزییات می توانید به سایت رانی به نشانی http://ranimania.com/ مراجعه نمایید.

پی نوشت: تمامی عکس های به کار برده شده در گزارش،‌ از خودروی تهیه شده رانی می باشد و عکاسی از آن در حضور خبرنگاران انجام شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309833