کواکبیان در واکنش به اقدامات اخیر ،خطاب به سران‌فتنه گفت: آقای موسوی و کروبی شما اشتباه کردید که فراخوان دادید.

به گزارش فارس، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری امروز پنج‌شنبه طی سخنانی در نهمین کنگره حزب متبوعش ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت سرافراز ایران در راهپیمایی 22 بهمن ابراز خشنودی خود را از سقوط دیکتاتورهای کشورهای عربی اعلام کرد و گفت: برخی از دلسوزان توصیه کردند که کنگره امروز را برگزار نکنیم.

وی اظهار داشت: برای برگزاری مراسم امروز تا کنون چهار مکان را تغییر داده‌ایم و حتی وزارت کشور که برای برگزاری کنسرت موسیقی و آوازخوانی به راحتی تالار خود را واگذار می‌کند، حاضر نشد سالن‌های متعدد خود را در اختیار حزب قرار دهد.

کواکبیان در ادامه به بیان گزارشی در خصوص فعالیت‌های حزب مردم‌سالاری پرداخت و گفت: هیچ حزب و تشکل سیاسی حق ندارد خارج از چارچوب و ضوابط قانونی اقدام کند، اما مهمتر از هر چیز اجرای بی‌کم و کاست اصول قانون اساسی که میثاق عمومی و سند ملی برآمده از تفکر و خون شهیدان است می‌باشد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اظهار داشت:‌ ایجاد محدودیت برای فعالیت‌های قانونی به بی‌قانونی‌های بیشتر منجر خواهد شد و نتیجه قهری آن حرکت به ناکجاآباد است.

وی ادامه داد: حاضر نشدن وزیر در جلسه استیضاح خود در صحن علنی، بی‌توجهی به موضوع در رأس بودن مجلس، نامه‌نگاری برای تضعیف قوا، بی‌توجهی به قوانین بودجه‌های سالیانه، بی‌توجهی به برگزاری دادگاه علنی برای جرایم سیاسی و دهها مورد دیگر که قصد بیان آن را ندارم بسیار دردآور است.

کواکبیان در واکنش به اقدامات اخیر فتنه‌گران که با همراهی دشمنان داخلی و خارجی همراه و سپس مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفتند، خطاب به سران‌فتنه گفت: آقای موسوی و کروبی شما اشتباه کردید که فراخوان دادید، ما با هر اقدام خلاف قانون مخالفیم.

وی ادامه داد: من به عمد نام آقای موسوی و کروبی را می‌آورم، چرا که می‌خواهم بگویم که ما به عنوان نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس و یا خط امام(ره) همانگونه که سخنگوی فراکسیون اعلام کردند با اقدامات غیر قانونی.

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =