رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم از انتشار کتاب نامداران عرصه صنعت چاپ از ابتدای انقلاب تا زمان حال در سال آینده خبر داد.

 

به گزارش فارس، جهانگیر رضایی پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره صنعت چاپ استان که در مجتمع اصناف برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری دومین جشنواره صنعت چاپ استان، شناسایی افراد برتر در این عرصه، چاپخانه‌داران و خالقان آثار است.

وی با بیان اینکه چنین جشنواره‌هایی سبب ایجاد فضای رقابتی سالم در میان چاپخانه‌داران می‌شود، عنوان داشت: در مسیر این رقابت سالم اتحادیه چاپخانه‌داران سنجش میزان کمیت و کیفیت واحدهای صنفی خود، آنها را رتبه‌بندی کرده است.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم تصریح کرد: پیشگیری از ورود ماشین‌آلات قبل سال 2000 میلادی و‌ ایجاد جدول‌ زمان‌بندی برای نوسازی ماشین‌آلات این صنعت از جمله اقدامات این اتحادیه در سال جاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی فیزیکی شهرک چاپ و نشر استان قم پایان یافته و پیشرفت خوبی داشته است و عملیات واگذاری زمین‌های این شهرک اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد.

رضایی با اشاره به عمکرد مناسب ایجاد شورای حل اختلاف گفت: در سال جاری 70 جلسه شورای حل اختلاف در استان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری سمینار آموزشی برای آشنایی چاپخانه‌داران با تکنولوژی چاپ و مالیات بر ارزش افزوده، ایجاد چند اتاق فکر و تشکیل کمیته داوری از دیگر اقدامات اتحادیه چاپخانه‌داران در سال جاری بوده است.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم در بخش‌ دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در سال آینده عنوان داشت: برگزاری نمایشگاه خدمات صنعت چاپ در خرداد ماه سال 90 و چاپ کتاب نامداران صنعت چاپ استان که نامداران چاپ از زمان انقلاب تا امروز را معرفی می‌کند، از برنامه‌های این اتحادیه است.

وی از چاپ ماهنامه صنعت چاپ استان در سال آینده خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های اپراتوری چاپ و قبل و بعد از آن برای کارگزاران و کارفرمایان و ‌ایجاد تعاونی چاپخانه‌داران از دیگر اقدامات این اتحادیه خواهد بود.

60

 

کد خبر 131005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =