حریم جاده های لرستان در ایام راهپیمایی اربعین پاکسازی می شوند

در نشستی که با حضور معاونت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست و معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در محل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار گردید؛ بر پاکسازی حریم راه های مواصلاتی به ویژه در ایام اربعین تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در نشستی با حضور خانم برنا معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان لرستان وامرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان که در محل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار گردید؛ بر پاکساری حریم جاده ها به ویزه محورهای مواصلاتی مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در استان لرستان تاکید شد.

برنا گفت: در پایش موکب های بر پا شده در مسیر جاده های ارتباطی، وضعیت پسماند در اطراف این موکب ها رضایت بخش نبوده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید همکاری بیشتری در این خصوص انجام دهد.

پاکسازی حاشیه جاده ها و راههای بین شهری، بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد

برنا اظهار کرد: بر اساس قانون مدیریت پسماند، پاکسازی حاشیه جاده ها و راههای بین شهری، بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد و این اداره کل می بایست با جدیت بیشتری در این زمینه اقدام نماید.

امرایی گفت :این اداره کل با تمام توان در انجام پاکسازی حاشیه جاده ها از زباله و خدمت رسانی به موکب ها اقدام خواهد نمود.

در پایان این نشست مقرر گردید جلسات کارشناسی بیشتری به منظور ساماندهی بهتر پسماندهای حریم جاده ها بین اداره های کل محیط زیست و راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =