پیکر فرد مفقود شده در سیل گیلان پیدا شد

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، پیکر فرد مفقود شده در سیل گیلان پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حامد سجادی گفت: ۹ شهرستان آق قلا و بندر گز در استان گلستان، عباس آباد، چالوس، نوشهر، تنکابن  و رامسر در استان مازندران و انزلی، ماسال و تالش در استان گیلان  متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است؛ علاوه بر آن ۳۶ روستا هم دچار آبگرفتگی شده اند.

وی افزود: بر اثر وقوع سیل یک خانه در شهرستان املش و پل رامکوه در شهرستان رودسر تخریب شده است.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به آماده باش کامل نیروها در سه استان درگیر سیل و آبگرفتگی اشاره کرد و یادآور شد: ۲۳ تیم عملیاتی متشکل از ۹۰ امدادگر و نجاتگر در حال خدمت رسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی درباره پیدا شدن پیکر فرد مفقود شده در سیل گیلان، گفت:  پیکر فردی که بر اثر وقوع سیل مفقود شده بود با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پیدا شد.

به گفته سجادی، تاکنون به ۱۶ نفر از هموطنان متاثر از سیل امدادرسانی شده و ۵ واحد مسکونی به وسیله ۵ دستگاه موتور پمپ و لجن کش از آب تخلیه شده است و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =