ادامه واکنش‌ها به دستگیری روح‌الله زم توسط اطلاعات سپاه

فارس نوشت:نماینده مردم کهگیلویه در مجلس دستگیری «روح الله زم» را جلوه دیگری از شکوه و عظمت سپاه پاسداران و تجلی «یدالله فوق ایدهم»دانست.

در پی دستگیری «روح‌الله زم»سرشبکه سایت معاندآمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه نماینده مردم کهگیلویه در مجلس این اقدام را جلوه دیگری از شکوه و عظمت سپاه و تجلی آیه شریفه«یدالله فوق ایدیهم»دانست.

در متن سردار عدل هاشمی‌پور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم«حسبنا الله نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر»

جلوه‌ای دیگر از شکوه و عظمت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.دستان قدرتمند سربازان امام زمان (عج) در سایه لطف و مدد خدای بزرگ، سرشبکه سایت معاند ضد انقلاب را در عین تجهیز کامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و ایادی حامی‌اش، در تور اطلاعاتی خویش گرفتار نمود که نشان از دست برتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و در واقع تجلی عینی «یدالله فوق ایدیهم» است.

اینجانب به عنوان خادم مردم در خانه ملت که توفیق و افتخار عضویت در این نهاد مقدس و انقلابی را دارم ضمن عرض تبریک این واقعه غرور انگیز به عموم ملت ایران و همه آزادیخواهانی که در خارج از این مرز و بوم دل در گرو سربلندی ایران اسلامی دارند به همرزمان بی ادعا و خستگی ناپذیرم دست مریزاد و خداقوت عرض می‌نمایم.

درود خدا بر شما عزیزان باد که همواره پوزه دشمنان دین خدا را بر خاک می‌مالید.

دعای خیر فرماندهی محترم کل قوا، ملت رشید ایران خاصه خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر، آزاده، جانبازان، بسیجیان و رزمندگان پشتوانه و بدرقه راهتان باد.اجرکم عندالله.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310799

برچسب‌ها