رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هزینه‌ای که آمریکایی‌ها برای فتنه گری‌ به آقازاده‌ها و فرزندان رشوه و اختلاس می‌دهند، چون حساب کاری این افراد پر از پول است، کاری بیهوده می‌باشد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار نقدی در جمع تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مسئولان حلقه‌های صالحین و نخبگان هرمزگان تصریح کرد :امروز به واسطه بیداری ملت‌ها ثابت شده، ارزش ناوهای آمریکایی از لگن کمتر است، زیرا وقتی ملت‌ها تصمیم بگیرند هم چون مصر علیه دولت‌های وابسته به آمریکا قیام کنند، میلیارد‌ها دلار هزینه ناو‌های آمریکایی به اندازه دو ریال هم برایشان سودمند نخواهد بود.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایسنا بخوانید:

  • دلمان به حال هیات حاکمه بدبخت آمریکا می‌سوزد، زیرا آنها با صرف میلیون‌ها دلار به دنبال دریافت فیلم و عکس‌هایی از ایران هستند تا با نشان دادن تصاویر اغتشاشات بگویند در ایران خبری هست، در صورتی که اگر این هزینه را به خود ما بدهند تا بین 5-6 میلیون کارتن خواب آمریکا توزیع کنیم، حاضریم هر روز 10-20 سطل زباله را آتش بزنیم و فیلم و عکسش را به آنها بدهیم.
  • کشورهای استکباری وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند تلاش کردند تا با نفوذ به درون دولتمردان کشور و استحاله آنان، ایران را کشوری عقب افتاده معرفی کنند و با پخش تصاویر زشتی بگویند علم و ایمان با یکدیگر منجر به موفقیت نمی‌شود، یعنی یا باید ایمان داشت یا علم و دانش.
  • اگر دولتمردان کشورهای استکباری نباشند، خیلی از مفاسد در جامعه رخت بر می‌بندد؛ مثل روزی که شاه رفت، مشروب فروشی و کاباره‌های فساد جمع شدند و البته این محدود به ایران هم نخواهد بود چرا که در دیگر نقاط جهان نیز چنین اتفاقی روی خواهد داد.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =