عباس صالحی در واکنش به تصاویر هنرمندان: پوشش زنان بازیگر در فضای رسمی نبوده است

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به جنجال‌های اخیر برای پوشش چند هنرمند زن گفت: این نوع پوشش در فضای رسمی اتفاق نیوفتاده است.

سید عباس صالحی در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص پوشش هنرمندان زن در آیین‌های مختلف و اینکه اخیرا حضور چند هنرمند زن در یک مراسم نمایش فیلم با پوششی خاص موجب انتشار اخباری در این مورد شده، اظهار داشت: افرادی که در این مراسم بودند کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی هم حضور دارند؛ اما این اتفاق در فضای رسمی نبوده که بخواهند برای پوشش خود از ما اجازه بگیرند و با اجازه حضور پیدا کنند.

وی همچنین درباره کمبود کاغذ در بازار نیز تصریح کرد: کاغذ شرایط بهتری دارد هم نرخ آن پایین آمده است و هم شرایط وفور آن شرایط خوبی است.

صالحی درباره صندوق هنرمندان و مشکلات برای حمایت های آن از هنرمندان نیز خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ تا ۹۷ تقریبا مبلغ این صندوق دو برابر شد و امیدوار بودیم سال ۹۸ هم ارقام بهتری به این صندوق برسد تا بتوانیم روند را ادامه دهیم؛ اما شرایط کشور به گونه‌ای بود که در منابع ایجاد مشکل کرد در حالی که تا سال ۹۷ هم تعداد اعضا تقریبا دو برابر شد و هم مبلغ بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    1 0
    مراسم افتتاحیه فیلم در سینما رسمی نیست پس کجا رسمی است.