کرش: اگر زودتر به پرونده‌ام رسیدگی شود، بهتر می‌توانم فکر کنم. به نظرم تبرئه می‌شوم. آنوقت پیشنهاداتم را بیشتر برسی می‌کنم.

ایلنا: کارلوس کرش، مربی پرتغالی که سابقه مربی‌گری در تیم‌های منچستریونایتد و رئال‌مادرید و همچنین تیم ملی پرتغال را هم دارد، پیش از این از طریق ارسال ایمیلی پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران را رد کرده بود و دلیل این اقدامش را مسائل شخصی عنوان کرده بود. این در حالی است که کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرده که حتی 20 درصد از مبلغ قرارداد او هم برای پرداخت به هنگام انعقاد قرارداد آماده بوده است و فدراسیون تصمیم داشته که کل دستمزد او را قبل از اتمام مهلت قراردادش پرداخت کنند.

به نقل از روزنامه پرتغالی پابلیکو، کرش گفته بود که خانواده‌اش حاضر نیستند که برای مدت 3 سال در ایران زندگی کنند. وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران متن ایمیل ارسالی توسط او را هم به نمایش گذاشته بود. بعد از رد پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران، در هیچ‌یک از جراید پرتغال خبری از کرش نبود، تا اینکه روز چهارشنبه - 27 بهمن - خبرگزاری LUSA، خبرگزاری رسمی پرتغال، خبر رد پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را به همراه اظهارات کوتاهی از او منتشر کرد.

به نوشته این خبرگزاری، کرش در مورد پیشنهاد مربی‌گری ایران چنین می گوید: «من پیشنهادی از فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر به عهده گرفتن مربی گری تیم ملی کشورشان دریافت کردم. من به پیشنهادشان فکر کردم. به تهران سفر کردم و با شرایطشان بیشتر آشنا شدم. همچنین بازی دوستانه تیم ملی‌شان در برابر روسیه را هم تماشا کردم. بعد از این سفر برای قبول کردن پیشنهادشان مصمم‌تر شدم. از لحاظ فنی و مالی، پیشنهاد ایرانی‌ها خیلی وسوسه‌انگیز بود. اما بعد از اینکه بهتر فکر کردم، متوجه شدم که اوضاع طوری نبود که این پیشنهاد را قبول کنم».

بعد از رد پیشنهاد مربی‌گری ایران، فدراسیون فوتبال عربستان برای انتصاب او به سمت مربی‌گری تیم ملی کشورش، با این مربی پرتغالی وارد مذاکره شد.

کرش در یکی از بازی‌های تیم ملی پرتغال در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا، به مامورین مبارزه بادوپینگ، اجازه نداده بود که از بازیکنانش تست دوپینگ بگیرند. به همین دلیل او برای مدت 6 ماه محروم شد. محرومیت کرش و همچنین کسب نتایج ضعیف توسط تیمش در جام‌جهانی 2010 دلیلی شد که او را کنار بگذارند.

اوضاع او در دادگاه رسیدگی به شکایات ورزشی، CAS، در حال بررسی است و او مدعی شده که برای بررسی پیشنهادات، منتظر است تا پرونده‌اش در دادگاه بسته شود: « اگر زودتر به پرونده‌ام رسیدگی شود، بهتر می‌توانم فکر کنم. به نظرم تبرئه می‌شوم. آنوقت پیشنهاداتم را بیشتر برسی می‌کنم».

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =