کار دنیا عکس شده؛ خواننده‌ به جای دستمزد، پول می‌دهد تا تیتراژ بخواند!

مهیار علیزاده با تاکید بر اینکه مسئله پرداخت پول توسط خوانندگان گمنام در قبال خواندن تیتراژهای تلویزیونی متاسفانه در موسیقی ایران وجود دارد، بیان کرد این اتفاق لطمه‌ بسیار زیادی به این حوزه وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوعی که مدت‌هاست در قالب یک شایعه دهان به دهان می‌شود، بحث پرداخت پول توسط خوانندگان گمنگام در قبال خواندن تیتراژ برنامه‌ها یا یک سریال تلویزیونی است، موضوعی که از نظر بسیاری عامل آسیب زننده به حوزه موسیقی است.

مهیار علیزاده، آهنگساز درباره این آسیب به خبرآنلاین اینطور گفت: «این مسئله وجود دارد، نمی‌توانم نمونه‌ای بگویم چون کسی را سراغ ندارم اما شنیده‌ام که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. بارها به من هم از طرف یکسری برنامه‌ها و تهیه‌کنندگان پیشنهاد شده است که اگر خواننده‌ای در نظر داری که این میزان پول پرداخت می‌کند ما حاضریم تا تیتراژ برنامه را به او بسپاریم.»

این هنرمند تاکید کرد: «این مسئله وجود دارد و حسابی هم به موسیقی لطمه می‌زند، چون افراد تخصص کافی را ندارند، تنها با در اختیار داشتن یک صدای معمولی پول خرج می‌کنند و تیتراژ یک کار را می‌خوانند و سپس در فضای مجازی هم تبلیغ می‌کنند و به خواننده‌ای تبدیل می‌شوند که ریشه‌دار نیست و به تولید آثار بی‌محتوا می‌پردازد که به گوش مخاطبان موسیقی کشور لطمه می‌زند.»

مشروح گفت‌وگوی مهیار علیزاده درباره وضعیت موسیقی و ترانه تیتراژهای تلویزیونی بخوانید.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =