اعزام ۶۱۴ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اعزام ۶۱۴ دستگاه اتوبوس استان به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، میثم قدمی با اعلام این آمار گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۷۸۰ سرویس توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس، میدل باس و ون استان به مرز مهران و اندیمشک اعزام شده اند که درمجموع بیش از ۲۶ هزار زائر را به مرز منتقل نموده اند.
وی افزود: از هفدهم مهر ماه با آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۶۱۴ دستگاه سرویس اتوبوس توسط ناوگان متعلق به استان به مرز مهران اعزام شده است که بیش از ۲۳ هزار نفر از هموطنان عزیزمان را به مرز مهران منتقل نموده اند.
قریب به سه هزار و ۲۰۰ نفر از زائران به مرز مهران جابجا شده اند
قدمی در ادامه گفت : علاوه بر این با توجه به افزایش چند برابری تعداد زائران امسال نسبت به سال قبل، با اعزام بیش از ۱۶۶ دستگاه مینی بوس، میدل باس و ون به مرز مهران و اندیمشک قریب به سه هزار و ۲۰۰ نفر از زائران به مرز مهران جابجا شده اند.
قدمی از استقرار ۹۵ دستگاه اتوبوس استان لرستان در مرز مهران و پایانه اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: بنا به پیش بینی ها، اوج بازگشت زائران از ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه است که بر این اساس از امروز ۹۵ دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی استان در مرز مهران و پایانه اندیمشک مستقر شده اند تا نسبت به بازگشت زائران اقدام نمایند و در روزهای آتی این تعداد تا سقف۱۶۰دستگاه در روز نیز افزایش خواهد یافت.
معلون راهداری لرستان تصریح کرد : از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون باتوجه به همکاری بی شائبه و تمام قد ناوگان مسافربری استان ۳۴۸ حلقه لاستیک تشویقی به ناوگان فعال در این طرح تحویل شده است.
تعمیر و جایگزینی اتوبوس های در راه مانده
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پایان افزود: تعمیر و جایگزینی اتوبوس های در راه مانده سایر استانها و کشورهای همسایه که در محورهای مواصلاتی استان متوقف گردیده اند از دیگر خدمات این اداره کل به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به شمار می رود که تاکنون ۱۵ دستگاه اتوبوس در راه مانده در محورهای استان تعمیر و یا جایگزین شده است.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =