۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
معرفی مجموعه نیلگام سفر

امور مربوط به مهاجرت، درخواست ویزا، فرآیند گرفتن ویزا، اقامت و... از جمله موضوعاتی است که دارای حساسیت بالایی بوده و گاهی انجام اشتباهات جزئی در انجام آن‌ها باعث بروز مشکلات جبران‌ناپذیر برای افراد می‌شود. اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور برای کار و تحصیل را دارید یا می‌خواهید برای اهداف کوتاه مدت نظیر تفریح و دیدار خانواده به کشورهای خارجی سفر کنید بسیار مهم است که انجام امور سفر خود را به موسسات باسابقه و معتبر بسپارید.

مجموعه نیلگام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات در زمینه مهاجرت و اقامت شناخته می‌شود که می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند.

سابقه فعالیت مجموعه  نیلگام سفر

مجموعه نیلگام از سال 2008 میلادی کار خود را تحت عنوان موسسه ایران-آنکارا آغاز کرد. ایران-آنکارا طی حدود یک دهه، خدمات مختلفی اعم از تعیین وقت سفارت، اخذ ویزا و پیکاپ ویزا را به مشتریان ارائه داده و تبدیل به یک برند مورد اطمینان در این حوزه شده است.

از ابتدای سال 1397 برند ایران-آنکارا به نیلگام تغییر نام داد و بعد از این بود که خدمات نیلگام گسترش زیادی پیدا کرد. گسترش خدمات نیلگام با افزایش تعداد کارمندان مجموعه و افزایش تعداد مشتریان همراه شد. در حال حاضر هلدینگ نیلگام 4 شعبه در کشورهای ایران، ترکیه، امارات و ارمنستان دارد. اما خدمات نیلگام شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات ارائه شده توسط هلدینگ نیلگام

همان‌طور که گفته شد خدمات هلدینگ نیلگام بعد از تغییر نام برند، با گسترش بسیار زیادی همراه شده است. خدمات این مجموعه به طور کلی شامل سه دسته زیر می‌شود:

· خدمات مهاجرت و اقامت

· خدمات تورهای خارجی

· خدمات ترجمه رسمی مدارک

خدمات مهاجرت و اقامت نیلگام شامل مواردی نظیر تعیین وقت سفارت، پیکاپ ویزا، ارائه درخواست ویزای شینگن نیلگام, ویزای کانادا نیلگام و پیگیری مراحل اخذ ویزا تا حصول نتیجه نهایی می‌گردد. در زمینه اخذ ویزا فعالیت مجموعه نیلگام به چند کشور خاص محدود نیست و کشورهای زیادی تحت پوشش خدمات این مجموعه قرار دارند. ضمن این که خدمات ویزای نیلگام دائما در حال گسترش بوده و تعداد کشورهای تحت پوشش نیز در حال افزایش است.

دیگر زمینه مهم فعالیت نیلگام مربوط به تورهای خارجی است که بسیاری از نقاط گردشگری در دنیا را شامل می‌شود. همچنین هلدینگ نیلگام اقدام به تاسیس یک دارالترجمه رسمی نیز نموده است تا کارهای مربوط به ترجمه مدارک رسمی مشتریان با سهولت بیشتری انجام شود.

علاوه بر این موارد، هلدینگ نیلگام برخی خدمات جانبی دیگر را نیز ارائه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها بدین شرح است:

· اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه‌های کانادا، آلمان، سوئد، فرانسه، انگلیس، پرتغال و ترکیه

· برگزاری دوره‌های آمادگی برای کنکور ترکیه

· افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه

· خرید ملک در ترکیه

مزایای استفاده از خدمات مجموعه نیلگام سفر

با توجه به افزایش تمایل شهروندان کشورمان برای مهاجرت به سایر کشورها به منظور تحصیل، کار و زندگی، تعداد موسسات مهاجرتی نیز افزایش پیدا کرده است. بسیاری از این موسسات بدون برخورداری از تخصص و اطلاعات فنی لازم اقدام به تبلیغات پردامنه در زمینه اخذ ویزا  نموده و مشتریانی را نیز به سمت خود جذب کرده‌اند. متاسفانه این نوع موسسات تنها با هدف سودجویی و بدون تجربه و توان اجرایی به این عرصه وارد شده‌اند و در بسیاری از پرونده‌های مهاجرتی با شکست مواجه می‌شوند. در چنین شرایطی، فرد متقاضی مهاجرت نه تنها فرصت خود را برای مهاجرت از دست داده بلکه از لحاظ مالی نیز دچار ضرر و زیان شده است.

هلدینگ نیلگام با استفاده از ارتباطات بین‌المللی و تجربه و تخصص در زمینه امور مهاجرتی توانسته تا اعتماد مشتریان را جلب کند. نرخ بالای موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی باعث شده تا مجموعه نیلگام به عنوان یک برند موفق و قابل اعتماد در حوزه مهاجرت و اقامت شناخته شود. انجام سالانه بیش از 35000 پیکاپ ویزا و دریافت بیش از 4500 ویزای موفق، نشانگر کیفیت بالای کار این مجموعه در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا است. دقت، سرعت و استفاده از نیروهای باتجربه و کاردان از ویژگی‌هایی است که باعث موفقیت مجموعه نیلگام در حوزه مهاجرت و اقامت شده است.

در زمینه تورهای خارجی نیز تنوع تورها و همکاری با بیش از 1000 آژانس گردشگری مختلف در زمینه اجرای تورهای خارجی باعث شده تا بسیار از افرادی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند از طریق مجموعه نیلگام امور مربوط به سفر خود را انجام دهند. همچنین دارالترجمه نیلگام نیز ترجمه مدارک مختلف را در کمترین زمان ممکن با هزینه معقول انجام می‌دهد.

چشم انداز هلدینگ نیلگام

مجموعه نیلگام در نظر دارد تا حوزه خدمات خود را گسترش داده و در کنار افزایش خدمات، کیفیت را نیز به بالاترین حد خود برساند. به کارگیری تیم‌های حقوقی، اجرایی و مشاوره حرفه‌ای و باتجربه در همین راستا بوده و منجر به افزایش درصد موفقیت در اخذ انواع ویزا خواهد شد. ضمن این که در زمینه اشتغال‌زایی نیز مجموعه نیلگام در طول یک سال اخیر نیروهای متخصص زیادی را جذب کرده و در حال حاضر نزدیک به 150 کارمند در بخش‌های مختلف خود دارد. به طور کلی، مهم‌ترین هدف مجموعه نیلگام استفاده از بهترین و به‌روزترین روش‌ها، اطلاعات و ارتباطات جهت کاهش نگرانی و دغدغه متقاضیان مهاجرت و سفرهای خارجی و جلب رضایت و اعتماد هموطنان عزیز است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311747