واکنش مجدد اردوغان به نامه توهین‌آمیز ترامپ

رئیس‌جمهور ترکیه روز جمعه به نامه توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و گفت که آن را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ایندیپندنت، اردوغان در یک کنفرانس خبری گفت: «نامه ترامپ منطبق با عرف دیپلماتیک و سیاسی نبود. ما این بی‌احترامی را فراموش نمی‌کنیم. این برای ما اولویت نیست، اما وقتی زمانش برسد، می‌خواهیم بدانند که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است که «تریش ریگان» مجری شبکه خبری «فاکس‌بیزینس» چهارشنبه شب نامه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای او را که حاوی ادبیاتی غیرمتعارف و در برخی موارد دور از ادب است، منتشر کرد.

ترامپ در نامه اش خطاب به اردوغان نوشت: احمق نباش، من می توانم میان تو و کردهای سوریه، میانجی گری کنم. (اینجا)

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    0 1
    ترامپ به تو نیازی نداره. تو به اون نیاز داری. در ضمن پاسخ توهین اش را میتونی حداکثر با توهین مشابه بدی. اما بدون یه آمریکایی کک اش نمیگزه حتی اگه فحش ناموسی بهش بدی. جدی میگم. من امتحان کردم که بهت میگم. اونها مثل توی مسلمون غیرتی نمیشن. من چند بار دشنام ناموسی به آمریکایی ها دادم اما در پاسخ به من گفتن، خودمون میتونیم این کار را انجام بدیم. نیازی به کمک تو نداریم. دیدم حساسیت ندارن، اینه که دیگه فحش ندادم. تو هم از من یاد بگیر رجب. ترامپ کک اش از توهین تو نمیگزه. حالا هم غلاف کن و برو به اقتصاد رو به زوالت برس که ترامپ با خاک یکسان اش نکنه