بهره‌برداری بیش از ۱۰۰۰ پروژه ورزشی مازندران در هفته تربیت بدنی

ایسنا نوشت:مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهره‌برداری بیش از هزار پروژه ورزشی استان در هفته تربیت بدنی خبر داد.

حبیب الله حسین‌زادگان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا سنگ‌ریزه شهرستان ساری که با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا با حضور مسئولین و جامعه ورزش مازندران برگزار شد، با بیان اینکه از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه در آستانه هفته تربیت بدنی قرار داریم، اظهار کرد: وجه مشترکی بین همه قهرمانان و شهدا است که آن هم به اهتزاز درآوردن، پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از هزار پروژه ورزشی در حوزه‌های فرهنگی، جوانان و زیرساخت‌ها، در مازندران افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: همکاران ما در خانواده ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی از رامسر تا گلوگاه این پروژه‌ها را افتتاح و عملیاتی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های پروژه ورزشی تخصیص داده شد، گفت: چند پروژه در مرکز استان، به دست توانمند مسئولین اجرایی افتتاح خواهد شد که این امر زمینه‌ساز ارتقاء سرانه ورزش خواهد بود و ما به عنوان یک خدمتگزار وظیفه داریم اوقات فراغت، میزان دسترسی و میزان مشارکت را برای فعالیت بدنی و فرهنگی  برای جوانان مازندران فراهم کنیم.

حسین‌زادگان یادآور شد: امسال هفته تربیت بدنی با عطر و بوی شهدا و عزاداری اباعبدالله(ع) توام و آمیخته شده است بنابراین اگر مسیر معنویت و تحرک بدنی اعمال شود قطعا باعث سازندگی و بالندگی همه جامعه خواهد شد.

قهرمانان واقعی ما شهدا هستند

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری در حاشیه این مراسم افزود: کار خوبی که عزیزان ما در تربیت بدنی استان و شهر ساری انجام دادند، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، آن‌ها قهرمان واقعی ما بوده و کارهایشان ماندگار  خواهد بود.

وی بیان کرد: کسانی که در ماندگاری، استمرار و حفظ تمامیت ارضی این کشور گذشتند و این نظام را هدیه به دست ما سپردند قطعا تکریم و تعظیم به پیشگاه آن‌ها کار بسیار پسندیده‌ای است و از طرفی هم خانواده‌های معظم شهدا خوشحال می‌شوند که هنوز فرزندانشان، در ذهن و یاد مردم و مسئولین هستند که امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم در جهت ترویج همگانی ورزش گام‌هایی برداشته باشیم.

ورزشکاران ادامه دهنده راه شهدا باشند

کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا  در ادامه گفت: در اولین هفته تربیت بدنی به اتفاق جامعه ورزش مازندران برای عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان ساری رسیده‌ایم و ما هرچه داریم مدیون خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از همه ورزشکاران استان تجدید پیمان دوباره‌ای با شهدا بستیم و امیدواریم همه ورزشکاران ادامه دهنده راه شهدا باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =