دشتی:بی انضباطی نکردم و همه چیز را به استراماچونی گفته ام

فارس نوشت:هافبک تیم فوتبلال استقلال گفت:هیچ بی انضباطی نکرده ام و سرمربی تیم را در جریان مشکلاتم قرار داده ام.

دشتی در خصوص تصمیمی که استراماچونی گرفته و رسانه باشگاه استقلال عنوان کرده وی به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است گفت: من امروز در تمرین حضور داشتم ولی با بچه ها تمرین نکردم چون مشکلم را به آقای استراماچونی گفته بودم.

وی افزود: هیچ بی انضباطی انجام ندادم و چند روز است از طریق مترجم سرمربی تیم همه چیز را به آقای استراماچونی اعلام کردم. اینکه بگویند من چون بازی نکرده ام ناراحت هستم کذب محض است چون من یاد گرفته ام به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم.

هافبک استقلال تصریح کرد: بازی دادن بازیکن سلیقه مربی است و من هیچ مشکلی با نظر سرمربی ندارم و به آن احترام می گذارم اما چیزی که من را ناراحت کرده بدقولی باشگاه است. من مشکل مالی دارم و این موضوع را چند بار به مسئولان باشگاه اعلام کردم، آنها هم قول دادند مشکلم را بر طرف کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر بار مدیر برنامه هایم راهی باشگاه شده جوابی نگرفته است.مشکل من در حال حاضر با باشگاه است نه با سرمربی و دیگران.

دشتی در ادامه گفت: من به آقای استراماچونی اعلام کردم مشکل مالی دارم و واقعا نمی توانم تمرکز کنم چون همه فکرم درگیر مشکلی است که دارم و اگر با این شرایط در تمرینات شرکت کنم ممکن است به خاطر مشکلات روحی مصدوم شوم. سرمربی تیم هم صحبت‌های من را شنید و گفت اگر مشکل داری در تمرین حاضر باش و اگر نمی خواهی تمرین نکن. من هم امروز به محل تمرین رفتم و به درخواست سرمربی تیم گوش کردم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم ولی اینکه گفته شده من بی انضباطی کردم عجیب است.

وی در پایان گفت: وقتی من به سرمربی گفته ام که تمرکز ندارم و او خودش گفته در تمرین حاضر باش و تمرین نکن نشان می دهد که من هیچ مشکلی با تصمیمات سرمربی استقلال ندارم.

۲۵۵ ۲۵۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =