۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی سبک جدیدی از تبلیغات است که به واسطه ی آن شما می توانید فروش بسیاری را کسب کنید و مشتریان فوق العاده ای را برای خود به وجود بیاورید. اهمیت رپورتاژ آگهی در دنیای تبلیغاتی امروز بسیار زیاد است و شما بیشتر از هر چیز باید روی کیفیت رپورتاژ آگهی تمرکز کنید تا بتوانید مشتریان فوق العاده ای را برای خود به ارمغان بیاورید.

رپورتاژ آگهی به نوعی متن تبلیغاتی می گویند که به صورت غیر مستقیم در مورد محصول و برند شما تبلیغات می کند. در رپرتاژ آگهی شما مستقیما در مورد فواید محصولات خود حرف نمی زنید و در مورد برند خود توضیحی نمی دهید؛ بلکه به صورت یک متن خبری، توضیحاتی را به نویسنده ارائه می کنید که در داخل این توضیحات، تبلیغاتی از محصول و برند شما به صورت غیر مستقیم نهفته است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد رپورتاژ آگهی با شما بیشتر صحبت کنیم.

رپورتاژ آگهی نوعی متن تبلیغاتی به صورت غیر مستقیم است


 

اهمیت رپورتاژ آگهی

همانطور که میدانید امروزه تبلیغات بسیار طیف گسترده ای پیدا کرده اند و هر کسی به نحوی سعی می کند که محصول یا خدمات خود را به مردم تبلیغ کند. مردم نیز از هجوم آگهی های تبلیغاتی خسته شده اند و خود شما اگر به خوبی بتوانید این موقعیت را تصور کنید، از هر چه آگهی و تبلیغات است، دوری می کنید و اصلا نمی خواهید که با تبلیغات و آگهی های آزار دهنده، وقت خود را تلف کنید.

در واقع با رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری شما به نوعی به شکلی دیگر محصول خود را برای کاربران تان تبلیغ می کنید که برایشان جذاب است و از آن دوری نمی کنند! چرا که آن را به عنوان تبلیغات نمی شناسند و توجه بیشتری به آن خواهند نمود.

اگر قصد دارید که کسب و کار خود را گسترش دهید و به افزایش فروش و بهبود آن کمک نمایید، باید به شیوه های جدید و نوین تبلیغات کنید که رپورتاژ آگهی یکی از این روش ها و شیوه ها می باشد که تاثیر به سزایی دارد و میتواند مخاطب را به نوعی درگیر محصولات شما کند! البته شایان ذکر است که این اتفاق به نحوی می افتد که حتی شاید خواسته مخاطب این نباشد.

با رپورتاژ آگهی شما می توانید مشتریان زیادی را برای خود به ارمغان بیاورید

چرا باید رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

ممکن است که با تمام این توضیحات، باز هم برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا مستقیما محصول را به کاربر معرفی نکنید و بخواهید به این شیوه برای او تبلیغات را انجام دهید. در واقع این مسئله به جز اینکه کاربر و مخاطب از تبلیغات فراری است، دلایل دیگری هم دارد که از جمله آن می توان به عدم افزایش آگاهی کاربر در تبلیغات اشاره کرد.
اگر بخواهیم در مورد این موضوع در رپورتاژ آگهی توضیحات بیشتری بدهیم، می توانیم اینگونه بگوییم که در تبلیغات، شما فقط محصول را معرفی می کنید و توضیحات دیگری در مورد آن نمی دهید که این اتفاق در رپورتاژ آگهی نخواهد افتاد و شما در مورد هر مبحث از محصول یا خدمات خود، می توانید توضیحات زیادی بدهید و کاربر را به صورت کامل با محصول و خدمات تان آشنا کنید و او را ترغیب نمایید که از خدمات شما استفاده نماید.

همچنین مزیت دیگری که رپورتاژ آگهی به همراه دارد، این است که همه به آن به شکل یک متن خبری نگاه می کنند و اثری از تبلیغات به ظاهر در آن وجود ندارد که همین امر باعث می شود که مخاطبان اعتماد بیشتری به آن کنند و زمانی که با اعتماد به سراغ متن شما می آیند، درصد بیشتری احتمال دارد که بخواهند از محصولات شما خرید نمایند.

رپورتاژ آگهی نوعی متن خبری و تبلیغاتی می باشد

کیفیت رپورتاژ آگهی

در نوشتن رپورتاژ آگهی همواره باید سعی کنید که به صورتی غیر مستقیم محصول و خدمات تان را به کاربر معرفی کنید که مبادا وی متوجه تبلیغاتی بودن متن بشود و بیشتر اعتمادش را نسبت به شما از دست بدهد.
به عنوان مثال فرض کنید که شما در زمینه فروش انواع پودر ماشین لباسشویی فعالیت می کنید! در اینجا نباید مستقیما به کاربر بگویید که پودر ماشین لباسشویی شما کیفیت خیلی خوبی دارد و می تواند نیاز وی را تا مدت ها برطرف کند؛ بلکه باید ابتدا در مورد کیفیت پودرهای ماشین لباسشویی صحبت کنید، سپس مزیت آنها را نسبت به پودرهای دستی ذکر کنید و سپس کم کم در مورد مزایای برند خود، به صورت غیر مستقیم حرف بزنید که اگر یک پودر ماشین لباس شویی ویژگی های برند شما را داشت، به عنوان یک پودر با کیفیت شناخته می شود.

عده ای هستند که همواره در رپورتاژ آگهی میخواهند سنگ تمام بگذارند و یک متن خیلی خوب تهیه کنند که نتیجه کارشان کاملا بر عکس این اتفاق خواهد شد و به جای اینکه در کارشان موفق شوند، بیشتر مخاطبین خود را از دست می دهند.
دلیل این اتفاق این است که آنها احترام به مخاطب را در ذهن خود از یاد می برند. درست است که شما می خواهید یک متن تبلیغاتی غیر مستقیم برای فروش محصولات خود بنویسید، اما فراموش نکنید که مخاطب به آن به شکل یک متن خبری نگاه می کند، پس شما علاوه بر تبلیغ محصولتان، باید نیازی که باعث شده مخاطب به سراغ متن شما بیاید را برطرف نمایید.

بسیاری از کسب و کارها، برای معرفی محصولات و خدمات خود، یه سراغ رپورتاژ آگهی می روند

امروزه رپورتاژ آگهی توانسته رضایت بسیاری از صاحبین مشاغل و محصولات مختلف را به دست بیاورد و به این صورت بازار تبلیغات را در دست بگیرد. رپورتاژ آگهی با ظاهر نسبتاً خبری خود، می تواند مشتریان بسیاری را به ارمغان بیاورد که باعث سود بیشتر خواهد شد. شما مخاطب عزیز می توانید از طریق شرکت تبلیغاتی تهراندید و یا شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۸۹۲۴۰ نسبت به درج رپورتاژ با قیت مناسب در سایر سایتها و خبرگزاری ها اقدام نمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312490