چرا صداوسیما تبلیغات تلویزیونی «کلوپ همسران» را پخش نمی‌کند؟

مهر نوشت: مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما صحبت‌های مهدی صباغ‌زاده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «کلوپ همسران» درباره دلایل محرومیت این فیلم از تبلیغات تلویزیونی را تکذیب کرد.

مهدی صباغ‌زاده، کارگردان «کلوپ همسران» امروز ۲۸ مهر عنوان کرده بود که پخش نشدن آگهی و زیرنویس فیلمش صرفا به علت مخالفت رئیس سازمان صداوسیما بوده و کمیته بررسی کننده فیلم که زیر مجموعه اداره کل بازرگانی صداوسیما است، مخالفتی با پخش تیزر و زیرنویس فیلم «کلوپ همسران» نداشته است.

عباس مهدویمهر، مدیر کل بازرگانی سازمان صداوسیما با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تیزر و زیرنویس این فیلم اظهار کرد: «در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهره‌های شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند، رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.»

مهدوی مهر افزود: «متن این صورت‌جلسه از این قرار است: با توجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخی‌های خلاف عرف در آن دیده می‌شود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانسته‌اند و بنابراین مشمول حمایت های تبلیغی صداوسیما قرار نمی‌گیرد.»

۵۷۲۴۳

کد خبر 1312639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    1 0
    اثر قوی فقط سازمان اوج و سازمان های وابسته به حساب میان و اونا هر چه قدر خواستن تبلیغ میشن و بقیه فیلم ها با دلایل بی منطق حق پخش از رسانه ملی را ندارند.(این رو فقط به خاطر این فیلم نمیگم بلکه رفتار صدا و سیما میلی با بقیه فیلم ها واضحه و مشخصه)