۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۱

مرد مسلح که در جنایتی هولناک پدر و مادرش را هدف شلیک‌های مرگبار قرار داده و اجساد آنها را به آتش کشیده بود روی تخت بیمارستان شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
صبح پنجشنبه مرد میانسالی وحشت‌زده با مأموران پلیس تهران تماس گرفت و از جنایت هولناکی پرده برداشت. «من از بیرجند تماس می‌گیرم و دقایقی قبل خواهرزاده 10 ساله‌ام از حوالی جاجرود تلفنی به من خبر داد که برادر بزرگش - علی - پدر و مادرشان را در خانه با شلیک چند گلوله به قتل رسانده و اجسادشان را به آتش کشیده و فرار کرده است». پس از این تماس گروهی از مأموران کلانتری بومهن - شرق تهران - بلافاصله راهی خانه مورد نظر شدند.

محمد 10 ساله به مأموران گفت: دیشب برادرم علی - 30 ساله - که به تازگی از همسرش جدا شده و با ما زندگی می‌کرد به خانه آمد و بی‌دلیل با پدر و مادرم درگیر شد. سپس با طناب دست و پای من و برادر 5 ساله‌ام را بست و در مقابل چشمانمان با شلیک چند گلوله پدر و مادرمان را کشت اما یک گلوله نیز به پای خودش خورد که مجروح شد، بعد هم اجساد را به حیاط خانه برد و به آتش کشید سپس در باغچه دفن کرد. چند ساعت بعد به سختی و با کمک برادرم توانستم دستم را باز کرده و تلفنی این حادثه هولناک را به دایی‌ام خبر دادم.
بدین‌ترتیب با اعلام موضوع به محمد شهریاری - بازپرس کشیک ویژه قتل - وی همراه تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفت. از آنجا که احتمال می‌رفت عامل جنایت برای مداوای پای مجروحش به بیمارستان مراجعه کرده باشد کارآگاهان به تحقیق در این شاخه عملیاتی پرداختند و سرانجام متهم را در یکی از بیمارستان‌های تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی به مسئولان بیمارستان گفته بود به علت اصابت گلوله اشتباهی هنگام شکار حیوانات مجروح شده است. مرد جنایتکار هنوز انگیزه جنایت هولناکش را فاش نکرده است.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =