پل ارتباطی اینفلوئنسرها و کسب‌وکارها چیست؟

این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با کمک افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده و کسب‌وکارهای زیادی از این شیوه بازاریابی برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند.

در مورد این شیوه بازاریابی باید بگوییم که اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های ارتباطات بازاریابی است و کسب‌وکارها در این شیوه تلاش می‌کنند با افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال و پرمخاطب هستند ارتباط برقرار کنند؛ افرادی که بر تصمیم و رفتار  مشتریان آنها تاثیر می‌گذارند. سپس به کمک آنها اطلاعات محصول خود یا هر نوع پیام دیگر را که می‌تواند منجر به رفتارهای مطلوب شود برای مخاطبان واقعی خود ارسال می‌کنند.

اما برقراری ارتباط صاحبان کسب‌وکار با اینفلوئنسرها ممکن است کار ساده‌ای نباشد و کسب‌وکارها نتوانند به راحتی با اینفلوئنسرهای مناسب حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند. با درک این موضوع نشانت به عنوان یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ بستری را فراهم کرده است تا کسب‌وکارها بدون نیاز به اینکه برای یافتن اینفلوئنسرها تلاش کنند و با آنها وارد مذاکره شوند به آنها به سریع و راحت‌ترین شکل ممکن دسترسی داشته باشند و از خدمات آنها استفاده کنند.

 کافیست که کمپین‌های تبلیغاتی تعریف و روی وبسایت نشانت معرفی شوند. اینفلوئنسرها پس از بررسی و ارزیابی کمپین‌ها از میان آنها انتخاب و درخواست خود را در وبسایت نشانت ثبت می‌کنند. در مرحله بعد متقاضیان استفاده از این خدمات، پس از مشاهده و بررسی درخواست‎های ثبت شده، یک اینفلوئ را انتخاب می‌کنند. پس از آن فعالیت اینفلوئنسر شروع می‌شود و در نهایت پس از پایان کمپین، نشانت گزارش کاملی برای صاحب کسب و کار ارسال می‌کند.

به این ترتیب با کمک این پلتفرم، نه تنها دسترسی اینفلوئنسرها و مخاطبان استفاده از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ به یکدیگر سریع و راحت‌تر می‌شود، بلکه سرعت اجرای کمپین‌ها نیز افزایش می‌یابد و نشانت بر نحوه اجرای کمپین توسط اینفلوئنسر تا پایان مسیر، نظارت دقیق و کامل دارد.

تسهیل برقراری ارتباط بین اینفلوئنسر و متقاضیان دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، امکان انتخاب آزادانه برای 2 طرف قرارداد، ارائه گزارش‌های آماری کامل و افزایش سرعت اجرای کمپین‌ها از مزایای دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ از نشانت است. اگر شما هم به عنوان یک اینفلوئنسر قصدا دارید با برندهای مختلف همکاری کنید؛ اگر به عنوان صاحب یک کسب‌وکار نیاز به دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ دارید به نشانت مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312856