تشکیل گروه مطالعاتی با هدف شناسایی استعداد و ظرفیت های بخش کشاورزی در استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: توانمندی های نیروی انسانی بخش کشاورزی استان کردستان را با تشکیل گروه مطالعاتی و با هدف شناسایی استعدادهای بخش کشاورزی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گروه مطالعاتی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: تجمیع تخصص، تجربه و توانمندی های نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان کردستان  در یک گروه  مطالعاتی در راستای انجام پروژه های بخش کشاورزی از برنامه های جهاد کشاورزی استان کردستان است.

وی افزود: این گروه با انجام اقدامات مطالعاتی در سطح عالی علاوه بر شفاف سازی و بکارگیری  توانمندی های بخش کشاورزی، زمینه اجرای طرح های کلان کشاورزی  در استان را  فراهم می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: قبل از اینکه طرحهایی برای اجرا در بخش کشاورزی تدوین شود انجام مطالعات و آماده سازی زیرساختهای اجرایی آن موفقیت در اجرای طرح و پروژه ها را تضمین می کند.

جعفری خاطرنشان کرد: اعضای این گروه باید با انگیزه بالا و توجهی جدی برای ارتقای اهداف بخش کشاورزی استان تلاش ویژه ای انجام داده و با اهتمام ویژه نسبت به بکارگیری ظرفیت های بخش اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم این گروه استفاده از توان افراد متخصص، اطلاعات و داشته های تجربی است که افراد منتخب این گروه می توانند از تجارب افرادی که سالها در این عرصه زحمت کشیده و هم اکنون بازنشسته شده اند استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآور شد: رشد بخش کشاورزی استان کردستان و کسب موفقیت های این حوزه باید دغدغه تک تک افراد شاغل در این بخش باشد و با شناسایی خلاء های کشاورزی استان و به روز کردن اقدامات انجام شده در گذشته این بخش را تقویت نمایند.

جعفری بیان کرد: در گذشته تنها 25 درصد از نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان دارای  تحصیلات بودند اما امروز 80 تا 90 درصد نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه همه شاغلین بخش کشاورزی استان کردستان دارای انگیزه خدمت و توانمندی بالا هستند اما افراد منتخب در این گروه، افراد نخبه با توان بالای تخصصی هستند که امید است موفقیت های آتی بخش کشاورزی استان را ارتقاء دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =