چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در قالب بخش‌های اصلی ویژه و جنبی با رویکرد «شهری انسانی برای انسان شهری» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم شهر، بخش اصلی این رویداد فرهنگی و هنری شامل مسابقه سینمای ایران و بخش ویژه شامل مسابقه محله، دانش‌آموزی و دانشجویی است و بخش جنبی را برنامه‌های نکوداشت، برپایی نمایشگاه  و نشست‌های تخصصی تشکیل می‌دهد. 

در بخش مسابقه سینمای ایران تمام آثار سینمایی بلند، مستند بلند و نیمه بلند، انیمیشن و تیزر، آثار ویدیویی و فیلم‌های کوتاه به رقابت می‌پردازند. 

همچنین در بخش محله که رقابت در میان دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در گروه‌های  سنی 7 تا 18 سال صورت می‌گیرد، تمام فیلم‌هایی که با دوربین‌های تلفن همراه (موبایل)، خانگی، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای تصویربرداری شده‌اند با تکمیل فرم فراخوان در این رویداد فرهنگی هنری شرکت داده می‌شوند. 

در بخش دانشجویی نیز که به  فیلمسازان دانشجو اختصاص دارد، آثار کوتاه، مستند و انیمیشن به رقابت می‌پردازند. همچنین مسابقه مقاله‌نویسی یکی دیگر از بخش‌های جشنواره فیلم شهر است که دانشگاهیان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند در آن حضور یابند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شهر 24 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1390 در تهران برگزار می‌شود. 

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =