محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر صفر اعلام شد

میزان نوشت: رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی تعطلات ایام عزاداری آخر صفر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه (۳ آبان) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی تعطلات ایام عزاداری آخر صفر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه (۳ آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه (۵ آبان ) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

گودرزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه شنبه (۷ آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (۱۰ آبان ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۰آبان ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۱آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =