اختلافات را به تریبون ها نمی کشانیم/ در انتخابات بی طرفی باید حفظ شوند

استاندار البرز گفت: همانگونه که سه قوا در مرکز با وحدت در کنار هم هستند در استان البرز نیز این وحدت و انسجام وجود خواهد داشت، اختلاف ها را به تریبون نمی کشانیم و دنبال پاسخ دادن نیستیم.

به گزارش خبرآنلاین، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: در انتخابات باید  حفظ اصل بی طرفی و عدم جهت گیری رعایت شود و تنها برای ایجاد یک انتخابات پرشور، وحدت و نشاط آفرین تلاش کرد.
وی افزود:  مردم کشور ما در موقعیت های مختلف مانند سیل ابتدای سال جاری، تحریم ها و برگزاری همایش بزرگ اربعین مردم ما با وحدت در کنار یکدیگر بودند.
استاندار البرز  با عنوان اینکه در انتخابات گذشته ۴۶ درصد از واجدین شرایط  استان در انتخابات شرکت نکردند، بیان کرد: باید با انجام فعالیت های مختلف توسط مسئولین میزان رضایت مندی مردم را از ارائه خدمات افزایش دهیم و این مهم موجب افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز می شود.
شهبازی با بیان اینکه مشارکت یکی از مهره های ارزشمند و تاثیرگزار در ایجاد امنیت در جامعه است، تصریح کرد: همانگونه که در مرکز تمام قوا در کنار یکدیگر هستند ما نیز در استان در کنار یکدیگر با وحدت تمام، فعالیت می کنیم.
استاندار البرز گفت: اختلافات کوچک موجود را به تریبون ها نمی کشانیم و بدنبال پاسخگویی نیستیم.
شهبازی خاطر نشان کرد: خطر قرمز ما در انتخابات رعایت اصل بی طرفی و استمرار امنیت در جامعه است.
وی بیان کرد: با افرادی که با وعده های نا امید کننده و سیاه نمایی بدنبال  برهم زدن نظم جامعه هستند برخورد می شود.
استاندار البرز گفت:  این آمادگی در استان  البرز وجود دارد که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =