واکنش کاربران خبرآنلاین به بیانیه محمدعلی زم درباره دستگیری پسرش /نباید گناه پسر را در کارنامه پدر نوشت/پسر نوح با بدان بنشست...

محمدعلی زم در حالی پس از دستگیری پسرش روح الله زم اقدام به صدور بیانیه کرده که این اقدام با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است، عده ای این بیانیه را دیرهنگام دانسته و گروهی دیگر بر ضرورت نگاه منصفانه در برخورد با محمدعلی زم تاکید کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از دستگیری روح الله زم سرشبکه آمد نیوز، امروز محمدعلی زم با صدور بیانیه ای مباحث مطرح شده پیرامون نقش داشتن در دستگیری پسرش را رد کرد. او در ادامه این بیانیه با بی اخلاق و مفتضح خواندن کانال آمدنیوز از رهبری و سپاه پاسداران عذرخواهی کرده است. اما انتشار این خبر با واکنش هایی متفاوت از سوی کاربران خبرگزاری خبرآنلاین روبرو شد.

عده‌ای صدور این بیانیه را دیرهنگام دانسته و بر این باورند که اگر این عذرخواهی و طلب بخشش و تبری جستن ماهها قبل از دستگیر شدن روح الله و نیز در زمان فعالیت آمدنیوز انجام می‌شد پذیرفتنش خیلی راحت تر بود.

موافقان این نگاه با طرح این سوال که چرا در دو الی سه اخیر چنین بیانه‌ای صادر نشده و اعلام برائت صورت نگرفته است تاکید دارند با توجه به اینکه روح الله زم موجب انحراف و بدبینی بسیاری از افراد شده باید اشد مجازات برای او در نظر گرفته شود. کاربری در این زمینه نوشته است: "ناپاک را پاکی نشاید"

در حالی که عده ای بر درنظر گرفتن مجازات اعدام برای روح الله زم تاکید دارند اما گروهی دیگر بر این باورند که برای توبه و بخشش هیچ‌وقت دیر نیست. کاربری در این زمینه نظر خود را اینگونه درج کرده است: "وقتی پروردگار جهان و جهانیان الرحم الراحمین است چرا ما رحم نکنیم. اتفاقا ببخشند تا او بیشتر به اشتباه خود پی ببرد."

پسر نوح با بدان بنشست...

گروهی دیگر نیز معتقدند محمدی علی زم از افراد خوشنام و خوشفکر است اما بیماری و کینه توزی روح الله زم ارتباطی با پدرش ندارد و نباید گناه پسر را در کارنامه پدر نوشت. یکی از کاربران در این زمینه نوشته است: "پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد؛ امان از فرزند ناخلف و کمرشکن والدین".

کاربر دیگری هم نوشته است«حقیقتا برای یک خانواده امتحان سختی است لطفا کمی فکر کنیم مابودم چه میکردیم لطفا شعار ندهید»

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =