الحشد الشعبی سیاستمداران عراقی را به حمایت از دولت عبدالمهدی دعوت کرد

فارس نوشت: نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی سیاستمداران عراقی را به حمایت از دولت عراق برای پاسخ به خواسته‌های ملت دعوت کرد و گفت که با نیروهای امنیتی برای مقابله با فتنه علیه کشورشان همکاری می‌کند.

«ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه از سیاستمداران کشورش خواست به عادل عبدالمهدی  نخست وزیر عراق برای تحقق خواسته‌های مشروع معترضان کمک کنند.

به گزارش وبگاه خبری بغداد الیوم، المهندس طی نطقی گفت: ما به ملت خود و همه انسان‌های شریف و مرجعیت عالیقدر قول می‌دهیم به حفظ امنیت عراق و برآورده کردن خواسته‌های مردم ادامه می‌دهیم و به طور کامل مراقب اتفاقات هستیم و برای خواسته‌های واقعی تظاهرات‌کنندگان  تمایز قائل می‌شویم و از دولت می‌خواهیم آن را پاسخ دهد.

 وی همه سیاستمداران را هم به حمایت از نخست وزیر برای تحقق همه خواسته‌های مشروع مردم دعوت کرد و گفت: الحشد الشعبی  تحت فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح  به نیروهای امنیتی در حفظ امنیت کمک می‌کند و آماده مقابله با هر فتنه‌ای است که می‌خواهد عراق و دستاوردهای آن را نابود کند.

معترضان عراقی از ظهر جمعه گذشته، دومین دور از تظاهرات خود را در اعتراض به بیکاری، فساد در بین مسئولان و شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی آغاز کرده‌اند. درگیری معترضان با نیروهای امنیتی در برخی از شهرهای عراق مقامات عراقی را مجبور به وضع مقررات منع آمد و شد در هفت استان کرده است.

در همین حال برخی مقامات و شخصیت‌های عراقی در خصوص تلاش برخی برای سوءاستفاده از مطالبات معترضان و ایجاد فتنه در عراق هشدار داده‌اند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =