روایتی از تلاش سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای نفوذ به نهادهای سیاسی ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تحریم‌های ظالمانه نه‌تنها هیچ مانعی در مسیر پیشرفت نیروی هوایی ایجاد نخواهد کرد، بلکه انگیزه ما را بیشتر و حرکت ارتش را در این مسیر تسریع می‌کند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، گفت: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگتر خواهیم بود؛ چراکه راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه «تحریم‌های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌برد»، گفت: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه «خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند»، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند.

روایتی از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان 

همچنین مهر نوشت:

سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات وزارت دفاع در یادواره ۳۲ شهید روستای پسوجان شهرستان سیرجان گفت: شهدا استقامت و از خودگذشتگی را از خود نشان دادند و هرگز منافع شخصی خودشان را در نظر نداشتند و ما مدیون خون آنها هستیم و مبادا از این قافله عقب بمانیم.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات وزارت دفاع گفت: نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جبهه‌های سخت و نیمه سخت و نرم‌افزار بسیار بود تا بتوانند ایران اسلامی را شکست دهند اما امروز این نظام و ملت به قدرت منطقه تبدیل شده  و صاحب لشکر اسلامی است که با هر قدرتی شکست نخواهد خورد.

خادمی افزود: مردم از تحریم‌ها نگران نیستند، آنچه موجب نگرانی است بی‌عدالتی است که باید برطرف شود زیرا تحریم‌ها گرچه مشکلات اقتصادی را به وجود آورد اما نتوانست آسیب به قدرت ما بزند و امروز توان دشمن در برابر قدرت دفاعی ما ناچیز است.

وی عنوان کرد: امروز همین اقتدار ما موجب شده آمریکا به چالش افتد و آنان امروز دنبال مذاکره با ما هستند و شک نکنید دشمن بیشتر از ما در فشار است، ما می‌گوییم این ملت برای همیشه قطع امید از دشمنان کرده است و حتی ما امید به کشورهای دوست هم نداریم و با امید به خداوند و توان داخلی و نیروهای جوان بر اقتدار خود می‌افزاییم.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات وزارت دفاع تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان و مظلومان عالم امیدوار این نظام هستند تا از زیر یوغ استعمار به درآیند، اگر آمریکا روزی برای ضربه زدن به ایران اسلامی گروهی منافق را اجیر می‌کرد امروز حرف از ائتلاف جهانی می‌زند پس چه چیز فرق کرده است غیر از این است که ملت ما در مسیر شهدا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این ملت و کشور دیگر شکست‌ناپذیر در برابر هر قدرت جهانی هستند، اظهار کرد: با این اوصاف اگر کسی بخواهد یاد شهدا را به فراموشی بسپرد و یا نام آنان را از کوچه‌ها و خیابان‌ها حذف کند به ملت ایران خیانت کرده است.

خادمی گفت: شهدا الگوی مقاومت خستگی‌ناپذیر بودند و زنده بودن روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت دربین ملت ایران موجب ترس و شکست دشمنان شده است.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315357

برچسب‌ها