وحدت و انسجام مردم عامل امنیت در منطقه شمال‌غرب کشور

فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی گفت: وحدت و انسجام مردم عامل امنیت در منطقه شمال‌غرب کشور است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی این استان گفت: این قوه قهریه نیست که در منطقه شمال‌غرب کشور امنیت ایجاد کرده است بلکه وحدت و انسجام مردم این منطقه امنیت را به ارمغان آورده‌اند.
وی ادامه‌داد: در حال حاضر با بصیرت دینی، اسلامی و وطن دوستی موجود در منطقه، توطئه دشمنان در این منطقه با شکست مواجه شده و آرامش در این خطه از کشور به میزان بسیار زیاد وجود دارد.
وی تاکید کرد: آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار موثر در ریشه دار کردن آرمان انقلاب اسلامی است و با وجود همسایگی با سه کشور منطقه، از استان های موثر در امنیت ملی به شمار می رود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی هم گفت: آذربایجان‌غربی علی‌رغم مرزی بودن و همجواری با سه کشور، از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.
وی با قدردانی از تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی استان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح و مشارکت مردم، امروز امنیت و آرامش مثال زدنی در استان حاکم است.

در مراسم تودیع و معارفه،  سردار یحیی حسین‌خانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان‌غربی معارفه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =