کالدرون پنالتی‌زن‌های جدید پرسپولیس را مشخص کرد

پرسپولیس در حالی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که خبر رسیده گابریل کالدرون آرژانتینی وظیفه نواختن پنالتی احتمالی را به مهدی ترابی و احمد نوراللهی سپرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال اخیر علی علیپور پنالتی‌زن اول پرسپولیس بود، اما در فصل جاری دو مرتبه برابر ماشین‌سازی تبریز و حامد لک ضربه پنالتی خود را از دست داد. این اشتباهات به ویژه پنالتی چیپ علیپور، اعصاب سرمربی آرژانتینی را حسابی خراب کرده و مصاحبه او علیه مهاجم اول تیمش را به دنبال داشت. علیپور هم شب بازی با ماشین‌سازی تبریز بلافاصله پستی در اینستاگرام منتشر و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

کالدرون در نشست خبری پس از پایان بازی با ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد مهدی ترابی پنالتی‌زن اول تیمش است و نباید با اصرار علیپور برای زدن پنالتی موافقت می‌کرد، اما اگر به هر دلیل ترابی در زمین نباشد یا تعویض شود چطور؟ دستیاران برانکو چند گزینه را به او معرفی کردند، از جمله بشار رسن که تکنیک خوبی دارد یا امید عالیشاه که از تجربه کافی برخوردار است. در این میان حتی احمد نوراللهی هم پیشنهاد شد که در اوج آمادگی به سر می‌برد و به عنوان یک ملی‌پوش از شرایط روحی و روانی مطلوبی برخوردار است.

در تمرین اخیر پرسپولیس، کالدرون دو پنالتی‌زن اول و دوم تیمش را به همه بازیکنان معرفی کرده است. براساس اعلام سرمربی آرژانتینی در صورتی که در بازی با فولاد خوزستان پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شود مهدی ترابی پشت ضربه خواهد ایستاد. در صورتی که ترابی از آمادگی روحی برخوردار نبوده یا در زمین نباشد (تعویض شده باشد) نوراللهی کاپیتان چهارم پرسپولیس ضربه پنالتی را خواهد زد.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، دوشنبه ۱۳ آبان رأس ساعت ۱۷:۴۵ در اهواز برگزار خواهد شد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    0 0
    بعنوان یه استقلالی خواهش میکنم اقای علیپور پنالتی بزنه و در صورت امکان چیپ بزنه.با تشکر