آغاز مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار« استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا»

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران هم‌زمان با سایر استان‌ها ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح از مقابل لانه جاسوسی، «سفارت سابق آمریکا در تهران» آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی - سفارت پیشین آمریکا در تهران - آغاز شده است و شرکت کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال با هدف تحقق بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم - و با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» برگزار شده است.

آنگونه که ایرنا گزارش داده، سخنرانان این مراسم در سراسر کشور قرار است به تبیین استکبارستیزی، دستاوردهای مقاومت فعال و نمادهای فروپاشی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مواضع انقلاب اسلامی بپردازند.

برگزاری تظاهرات و راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان در بیش از هزار شهر و شهرستان و نواختن زنگ استبارستیزی در ۱۱۰ هزار مدرسه از جمله برنامه های این روز است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عکاس و خبرنگار مراسم روز ۱۳ آبان را پوشش می دهند و در تهران نیز بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۸۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی پوشش خبری و تصویری این رویداد را برعهده دارند.

قرار است در این مراسم سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن بپردازد. 

برگزاری نمایشگاه های عکس با موضوع استکبار ستیزی و یوم الله ۱۳ آبان در لانه جاسوسی و همچنین تدارک امکان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ادوات جاسوسی آمریکایی ها در لانه جاسوسی و برگزاری نمایشگاه بصیرت در محل این لانه از دیگر برنامه های جانبی ۱۳ آبان امسال است.

برای این روز همچنین قرائت بیانیه های دانش آموزی، دانشجویی و اجرای سرود همگانی دانش آموزان و همچنین قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع  ملت ایران تدارک دیده شده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =