رئیس کمیسیون اصل نود مجلس می گوید: انتظار و توقع از آقای هاشمی این بود که درباره 25 بهمن بهتر صحبت می کردند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که اظهار نظرهای سیاسیون برای اینکه از چارچوب حق خارج نشود، باید چه شاخص های داشته باشد، گفت: چارچوب های ما در اظهار نظرها، دینی و اخلاقی است و ملت هم خوب رعایت کرده است و براساس همین چارچوب های ترسیم شده، حرکت می کند.

وی با اشاره به افزایش انتقادات از هاشمی رفسنجانی، خاطر نشان کرد: الان وضعیت به گونه ای است که همه دفاع از نظام را از امثال آقای هاشمی طلب می کنند و حمایت از اصول و مبانی نظام را از ایشان می خواهند.

 وی با بیان اینکه طبیعی است که اگر اصول و مبانی انقلاب تحت الشعاع جریان فتنه قرار بگیرد همه مکلف هستند که خودشان را نشان دهند، ادامه داد: اگر شخصیت ها باز سکوت کنند طبیعی است که صبر مردم سر می آید و گلایه ها شروع می شود و باید این حق را برای مردم قائل باشیم که کسانی که یک روز چشم و چراغ این کشور بودند، مردم از آنها انتظار داشته باشند که با آنها و اصول انقلاب همراه باشند.

نکونام درباره اینکه موج انتقادات فعلی از هاشمی را برنامه ریزی شده می داند یا خیر، گفت: بالاخره گاهی اوقات که صبر مردم به سر می آید، کنترل آنها کمی مشکل است ولی نباید کار را به جایی برسانیم که مردم این گونه عکس العمل نشان دهند.

رئیس کمیته ویژه بررسی حوادث 25 بهمن درباره زمان اعلام گزارش این کمیته هم گفت: نتایج کمیته ویژه بررسی حوادث 25 بهمن احتمالا فردا - سه شنبه- به هیات رئیسه مجلس ارائه می شود. 

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shahreyar IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    0 0
    شما از كدام مردم صحبت مي كنيد؟
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    0 0
    درجواب شهريار:ازهمان مردمي كه دادزدند:فلاني فلاني بصيرت بصيرت...