۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
محصولات آمازون به ایران رسید

این روزها با شدت یافتن اثر تحریم‌ها، مشکلات واردات کالا و به هم ریختن اوضاع اقتصادی کشور، روزبه‌روز قدرت خرید مردم کمتر شده تا جایی که گرانی و از سویی کمیاب شدن برخی کالاهای ضروری مشکل ساز گردیده و اینجاست که مردم ناامید شده و از خرید برخی لوازم و وسایلی که لازم دارند چشم پوشی می‌کنند.

در این میان، اولین گزینه‌ای که به ذهن برخی افراد خطور می‌کند این است که بابت کالایی با کیفیت که کارآیی خود را در زمان بیشتری حفظ می‌کند هزینه نمایند و با خیال راحت چند سالی از آن استفاده کنند تا کمی در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی شود. اما مگر به این راحتی‌ها کالای اصل و با کیفیت پیدا می‌شود؟

از کجا کالای اصل و با کیفیت بخریم؟

در کنار این سوال که چگونه و از کجا محصول اصل و با کیفیت پیدا کنیم، ممکن است سوال دیگری هم داشته باشید که اصلا کالاهایی که دیگر به لطف تحریم‌ها در ایران پیدا نمی‌شوند و نایاب شدند را چگونه می‌توان یافت؟ این نگرانی برای دختران دم بختی که در حال تهیه جهیزیه خود هستند نیز وجود دارد چرا که برخی از وسایل یا پیدا نمی‌شوند و یا اگر هم در بازار موجود باشند، بعضا کیفیت برند اصلی را نخواهند داشت. اهمیت خرید پوشاک نیز کمتر از لوازم خانگی و وسایل ضروری نمی‌باشد.

چاره این مشکل خرید از آمازون است که فاصله آن تا شما به اندازه چند کلیک می‌باشد! بله درست متوجه شدید؛ چند کلیک. سایت آمازون که به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا در حال فعالیت است، هر آنچه که شما اراده کنید از هر نوع و برندی را موجود داشته و این گستردگی به اندازه‌ای است که حتی غیر از انبار این سایت اینترنتی، برخی افراد نیز در حال فروش کالاهای خود در آمازون هستند. اما مگر ما می‌توانیم از این سایت که در آمریکا مشغول به کار است خرید داشته باشیم؟ جواب سوالتان یک کلمه است؛ بله!

محصولات آمازون را درب منزل تحویل بگیرید!

نا امید نباشید. هنوز هم می‌شود کالای اصل با قیمت مناسب که از آن مطمئن هم باشید خرید کرد. سایت آمازون که دارای بخش‌های مختلف برای لوازم منزل، پوشاک، اسباب بازی و ... است علاوه بر سایت آمریکایی خود، سایت‌های مختص کشورهای دیگر همچون امارات، انگلیس، کانادا و ... هم دارد که اگر در هر یک از این سایت‌ها کالای خود را پیدا نکردید این امکان را خواهید داشت که به آمازون‌های موجود در دیگر کشورها مراجعه کنید. موضوع مهم اینجاست که آمریکا به ایران ارسال پستی ندارد و ما هم امکان دریافت کارت برای پرداخت ارزی نداریم که باید این کارها را به شخص یا یک کارگزار بسپاریم.

در این میان سایت چارسوق به عنوان نماینده شما دست به کار شده و خریدی ایمن را برایتان رقم خواهد زد.

خرید از سایت‌های خارجی چه سودی دارد؟

گفتیم که اثرات تحریم‌ها موجب گرانی و همینطور عدم واردات برخی کالاها گردیده که همین امر موجب افزایش کالای تقلبی شده است. پس قطعا هیچ کس دوست ندارد هزینه‌ای گزاف و بیهوده بابت خرید محصولی بی‌کیفیت بدهد و فرقی ندارد این کالا لوازم خانگی باشد یا پوشاک و یا هر چیز دیگری که در زندگی روزمره به کارمان می‌آید.

اگر شما سری به سایت‌های خارجی و معتبر  فروش اینترنتی بزنید و مثلا خرید از ایبی یا آمازون را تجربه کنید قطعا به این موضوع پی خواهید برد که در برخی از کالاها کاهش قیمت زیادی نسبت به نمونه‌های موجود در ایران وجود دارد به علاوه اینکه کیفیت کالایی که از خارج خریداری می‌کنید بالاتر از نمونه‌های داخل کشور است و قطعا با توجه به هزینه‌ای که می‌پردازید و برند محصول، مدت زمان بیشتری برای شما قابل استفاده خواهد بود که کمک بزرگی به اوضاع اقتصادی می‌باشد.

مراحل خرید از سایت آمازون

برای خرید از آمازون، خرید از eBay و یا هر سایت خارجی دیگری که فروش آنلاین داشته و علاوه بر این دارای امکان پرداخت با پی پال (paypal) نیز باشد که اطمینان شما را تامین کند ابتدا باید محصول مورد نظرتان را یافته و بعد از بررسی و اطمینان از اینکه این همان کالای  مورد نیازتان است، لینک آن را کپی کرده و به سایت چارسوق مراجعه نمایید؛ سپس با ساخت پنل کاربری، لینک کالا را در آنجا قرار دهید تا ثبت سفارش شود.

سایت چارسوق دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و از این جهت می‌توانید با خیالی راحت، هزینه محاسبه شده برای محصولتان را که در قالب یک فاکتور ارسال می‌گردد به ریال پرداخت کنید تا بلافاصله خرید انجام گردد.

از اینجا به بعد، داشتن آدرس خارج از کشور، پرداخت ارزی و همچنین مشکلات عبور کالا از گمرک بر عهده شما نخواهد بود چرا که تیم چارسوق تمام این مراحل را طی کرده و در مدت زمان معینی، کالای شما را درب منزل تحویل می‌دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317879