افتتاح دومین دفتر استانی پروژه نماد در لرستان / فعال کردن مراکز مشاوره در سطح استان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،معاونین و روسای داخلی ادارات، مدیر کل نوسازی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و دستورات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور دومین دفتر استانی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی همچنین نمایندگانی از دستگاه قضا و بهزیستی استان لرستان و جمعی از مسئولین محلی دومین دفتر استانی پروژه نماد در خرم آباد افتتاح شد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : طرح نماد به معنای مراقبت اجتماعی دانش آموزان است و با همکاری ۱۴دستگاه اجرایی در سطح کشور انجام می شود .

طرح برای مراقبت اجتماعی از دانش آموزان در حال اجراست

رضا زینی وند مقدم افزود :  این طرح برای مراقبت اجتماعی از دانش آموزان در حال اجراست ، این طرح   استانی  در سال گذشته در سه شهرستان خرم آباد ، نورآباد و چگنی اجرا شده است ، این طرح منشاء آثار و نتایج خوبی بوده به طوری که استان لرستان رتبه اول را در اجرای طرح نماد در کشور کسب کرده است .

وی اظهار داشت : اجرای این طرح نیاز به سازو کار وبرنامه ریزی  خاصی  از جمله فعال کردن مراکز مشاوره در سطح استان دارد .

زینی وند مقدم گفت هسته های مشاوره در سطح استان به این مرکز وصل هستند  و به شناسایی رصد و پایش آسیب های اجتماعی و دانش آموزانی که دچار آسیب های اجتماعی هستند پرداخته و با مداخله های روانشناسی و کار کارشناسی به دنبال بهبود و پیشگیری از این آسیب ها هستند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =