کسب رتبه دوم اداره کل امور عشایر استان چهارمحال وبختیاری  در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب و عفاف

اداره کل امور عشایر استان موفق به کسب رتبه دوم استانی در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب و عفاف شد.

به  گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در جلسه ای که روز گذشته باحضور معاونان استاندار و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان  در محل سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد ، اداره کل امور عشایر استان موفق به کسب رتبه دوم استانی در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در بین دستگاههای ارزیابی شده زیر 50 نفر شد و لوح تقدیر استاندار به مهندس حسین پور مدیر کل امور عشایر استان اهدا شد.
متن این لوح به شرح ذیل است:
 جناب آقای مهندس حسین پور
مدیرکل امور عشایر استان
اگر امروز کشورمان دارای بالندگی، اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است، از همت و تلاش دلسوزانی است که خدمت به نظام و مردم را بزرگترین افتخار خود دانسته و وجدان کاری، صداقت و امانتداری را صسرلوحه گفتار و کردار خود قرارداده اند.
همت و تلاش صادقانه حضرتعالی و همکارانتان در اجرای برنامه های حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را جز حضرت حق پاسخگو نیست، چرا که در نزد خداوند منان" و ما تقدموا لانفسکم من خیر تجدوه عند الله هو خیراً و اعظم اجراً "  کارهای نیک و خیر جایگاهی بس عظیم و مرتبه ای رفیع دارند. لذا از آنجا که بر اساس نتایج ارزیابی دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومیو حقوق شهروندی استان از عملکرد سال 1397 ستاد صیانت ادارات استانی، آن دستگاه موفق به کسب رتبه دوم استانی در بین دستگاههای ارزیابی شده زیر 50 نفر گردیده است، به مصداق کلام شریف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از اهتمام و تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات شما را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
اقبال عباسی
استاندار و رئیس ستاد صیانت
از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =