نسخه جدید همراه بانک تجارت با جایزه های میلیارد ریالی جشنواره پاییزی

همزمان با آغاز جشنواره همراه بانک تجارت، نسخه جدید این اپلیکیشن ویژه سیستم عامل اندروید با امکانات جدید ارائه شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای ارائه مطلوب خدمات بانکداری الکترونیک به هموطنان، نسخه اندرویدی جدید همراه بانک خود را رونمایی کرد.
نسخه جدید همراه بانک قابلیت های همچون اضافه شدن دسترسی لینک، ثبت نام و فراموشی رمز در صفحه ورود همراه بانک، بهبود رابط کاربری، نمایش رسید خرید بسته های اینترنتی، پرداخت قبض های پیامکی ارائه شده است همچنین طراحی ساده و جذاب، سهولت دسترسی،  ارائه خدمات بدون کارت، استفاده بدون مراجعه به شعب از دیگر مزیت های نسخه اندرویدی جدید همراه بانک تجارت محسوب می شود.

بانک تجارت به منظور تشویق هموطنان جشنواره همراه بانک را در سه مرحله با اختصاص جوایز ارزنده برپا کرده است. شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ جشنواره، کسب حداقل ۳۰۰۰ امتیاز و جوایز ماهانه حداقل ۱۰۰۰ امتیاز تعیین و امتیازدهی به کاربران نیز به این صورت است که نصب فعال اپلیکیشن برای مشتریان بانک تجارت ۵۰ امتیاز و مشتریان سایر بانک‌ها ۶۰ امتیاز، انتقال وجه کارتی ۱۰۰ امتیاز، خرید بسته اینترنتی ۷۰ امتیاز، خرید شارژ ۶۰ امتیاز، ساتنا و پایا ۲۰ امتیاز، پرداخت قبض ۳۰ امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان تجارت ۲۰ امتیاز و انتقال وجه از حساب تجارت به حساب تجارت ۱۰ امتیاز در بر خواهد داشت.

مرحله سوم جشنواره با یک جایزه ویژه نیز همراه است؛ به این صورت که علاوه بر جوایز گفته شده، جایزه بزرگ کمک هزینه ۳ میلیارد ریالی خرید مسکن به برنده خوش شانس این جشنواره اهدا می‌شود.

مشتریان بانک تجارت و دارندگان کارت‌های شتابی می توانند نرم‌افزار همراه بانک تجارت را با ارسال کد دستوری به شماره #۸۸*۷۸۸*، مراجعه به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir، کافه بازار و ایران اپس این اپلیکیشن را دریافت کنند.

همچنین ثبت نام همراه بانک و دریافت رمز آن نیز از آدرس اینترنتی my.tejaratbank.ir امکانپذیر است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =