۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
خرید و فروش بیت کوین

کریپتویاب سامانه تخصصی خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در این سامانه میتوانید پیشنهادات فروش ارز رمزهای خود را با قیمت دلخواه ثبت و در معرض دید سایر کابران قرار دهید.

با پشیرفت سال‌های متمادی و انباشت تجربه بشر امکان توسعه تکنولوژی پپدید آمده است. در حال حاضر بسیازی از عادات و زندگی روزمره  ما نسبت به چندین سال پیش بسیار تغییر کرده است. همین سبک زندگی فعلی ما در سالیان جدید ممکن با آنچه که امروز زندگی می‌کنیم بسیار متفاوت باشد.

می توانیم با استفاده از فناورری‌های موجود زندگی راحت‌تری داشته باشیم و یا با عدم نا آگاهی حتی دوچار چالش های جدیدی بشویم.

 ممکن است کم و بیش با عبارت‌های خرید و فروش بیت کوین یا خرید و فروش ارز دیجیتال در سراسر وب آشنا شده باشید. این حوزه جدید و روبه رشد قرار است درک کلی ما را در مورد نگه داری، نقل و انتقال پول را به کلی تغییر دهد.

اولین ارز دیجتال به نام بیت کوین Bitcoin چندین سال پیش توسط یک فرد که تا به امروز هویت وی ناشناس باقی مانده است به نام ساتوشی ناکاماتو معرفی شد و با گذشت چندین سال بیش از دو هزار نوع ارز دیجیتال در کل دنیا معرفی شد. بعضی از این ارزهای دیجیتال توسط افراد معروف، برخی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های معروف و برخی دیگر توسط دولت‌ها معرفی شدند. در حال حاضر کمپانی‌ها بزرگی در حال کار بر روی ارزهای دیجیتال متختص به خود هستند.

امروزه بیشترین سهم مبادلات مربوط به بیت کوین با بیش از 65 در صد مبادلات و بعد از ان خرید و فورش اتریوم با 15 درصد مبادلات و مابقی مربوط به سایز ارزمزهاست.

خرید بیتکوین یا به طور کلی‌تر ارزهای مجازی به معنای انتقال پول است  و با در نظر گرفتن عدم بازگشت این معاملات، پیشنهاد می‌کنیم حتما در در صرافی و یا پلتفرم های معتبر انجام شود.

با توجه به مساله تحریم که کشور عزیزمان با آن روبه‌روست، بسیاری از وبسیات‌ها و پلتفرم‌های آنلان کاربران ایرانی را تحت تحریم قرارداده و در صورت تشخص ممکن است حساب کاربران را معلق کنند.

وبسایت کریپتویاب جهت خرید و فروش بیت کوین پدید آمده و در حال سرویس دهی به کاربران جهت نقد کردن ویا خریدارن ارزمرز می باشد.

در این پلتفرم شما می توانید پیشنهادات خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin) ، اتریوم (Etherum)، لایت کوین (Litecoin) و دش  (Dash)را ثبت کنید و یا پیشنهاد سایر کاربران را دیده و با آن‌ها به صورت مستقیم معامله کنید.

از مزایای معامله مستقیم می‌توان:

  •  انتخاب از پیشنهادات متنوع کاربران جهت خرید یا فروش
  •  تسویه حساب های آنی به معنای واقعی
  •  معامله پایاپای با هرکاربر
  •  نبود مشکلات ناشی از تحریم
  •  ومبادله بر اساس قیمت واقعی و رقابتی را نام برد.

https://www.aparat.com/v/y26jQ

اگر شما هم میخواهید وارد حوزه ارزرمز شوید و یا هم اکنون در حال فعالیت هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار کریپتویاب را امتحان کنید.

در کریپتویاب سفارش خود را آگهی کنید، به قیمت معامله کنید و آنی تسویه حساب کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320631