پرویز پرستویی چطور با سینمای کمدی آشتی کرد؟

پرویز پرستویی پس از یک دهه دوری با ایفای نقش در فیلم سینمایی «لس‌آنجلس-تهران» به نوعی با سینمای کمدی آشتی و ارتباطش را با این سینما حفظ کرد و در حال حاضر هم فیلم کمدی «مطرب» را روی پرده دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سینمای ایران بازیگران اندکی را به خود دیده است که توانایی ایفای نقش در سینمای کمدی و درام را توام باهم دارا باشند؛ پرویز پرستویی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون یکی از همین بازیگران است. 

در کارنامه هنری‌ او بازی در نقش‌های متنوع کمدی و درام بسیار دیده می‌شود، از نقش ماندگار رضا مارمولک گرفته تا حاج کاظم در «آژانس شیشه‌ای». پرستویی این روزها با فیلم «مطرب» ساخته مصطفی کیایی به سینمای کمدی بازگشته است، بازگشتی که چندان هم به سادگی رخ نداده و داستانش سر درازی دارد.

این بازیگر در سال ۸۷ ، فیلم «کتاب قانون» ساخته مازیار میری را با درون مایه طنز روی پرده داشت؛ فیلمی که باز هم پرسروصدا بود و حسابی جنجال به پا کرد. «کتاب قانون» تا حدود یک دهه بعد تنها فیلم کمدی کارنامه پرستویی بود و این بازیگر به نوعی با خداحافظی از سینمای کمدی به سینمای اجتماعی و درام روی آورد.

در سال ۹۶ پرستویی که برای یک دهه با فیلم‌های کمدی خداحافظی کرده بود، در «لس آنجلس تهران» ساخته تینا پاکروان دوباره در نقشی کمدی روی پرده سینماها حضور پیدا کرد، نقشی که از نظر بسیاری از تماشاگران در خور او نبود و تجربه چندان موفقی از نظر جلب نظر مخاطب برای پرستویی به شمار نیامد.

اما در حال حاضر «مطرب» با بازی او با اقبال گسترده مخاطبان همراه شده و گویا تجربه نه چندان موفق «لس آنجلس تهران» را جبران کرده است.

مشروح این گزارش را درباره کارنامه بازیگری پرویز پرستویی بخوانید.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =