در این ویدئو، حیاتی به شیوه معمول اخبار صداوسیما، با لحنی جدی شروع به گفتن خبر میکند و در چند ثانیه اول بیننده متوجه شوخی و تبلیغاتی بودن ویدئو نمیشود. اما بعد از گذشت چند ثانیه، لحن گوینده معروف اخبار تغییر میکند و با درآوردن موبایل از جیبش و پاس دادن ادامه برنامه به همکارش ، بهروز تشکر که آن هم از مجریان با سابقه ی صدا وسیما است و در این ویدیو نقش مجری بخش هواشناسی را دارد ،به اهمیت محتوای خبری که گفته اشاره میکند.
این شیوه تبلیغ در سطح جهان بسیار مرسوم و رایج است و مجریهای باسابقه خبر تلویزیونهای رسمی، با استفاده از قدرت تاثیرگذاریشان به تبلیغ میپردازند.
نکته عجیب اینجاست که تاکنون از چنین شیوه تبلیغی در ایران استفاده نشده بود و شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ مدیا، برای یکی از کمپینهای بزرگ تبلیغاتیاش برای اولین بار از این شیوه جالب بهره برده است.
سینا فرحی و امیر تشکر، به عنوان موسسهای استارتاپ هشتگ مدیا، با ایدههای بکر و جدیدشان موفق شدهاند نبض بازار تبلیغات فضای مجازی را به دست بگیرند و اکنون با شیوههای نوین تبلیغاتی، سطح جدیدی از اثرگذاری بر مخاطب را به مشتریهایشان نمایش دادهاند.
۲۱۲۱