۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
اقدام جالب مجری صداوسیما

در روزهای گذشته ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که حضور محمدرضا حیاتی، گوینده باسابقه خبر صداوسیما در آن مورد توجه قرار گرفته است.

در این ویدئو، حیاتی به شیوه معمول اخبار صداوسیما، با لحنی جدی شروع به گفتن خبر می‌کند و در چند ثانیه اول بیننده متوجه شوخی و تبلیغاتی بودن ویدئو نمی‌شود. اما بعد از گذشت چند ثانیه، لحن گوینده معروف اخبار تغییر می‌کند و با درآوردن موبایل از جیبش و پاس دادن ادامه برنامه به همکارش ، بهروز تشکر که آن هم از مجریان با سابقه ی صدا وسیما است و در این ویدیو نقش مجری بخش هواشناسی را دارد ،به اهمیت محتوای خبری که گفته اشاره می‌کند. 

این شیوه تبلیغ در سطح جهان بسیار مرسوم و رایج است و مجری‌های باسابقه خبر تلویزیون‌های رسمی، با استفاده از قدرت تاثیرگذاری‌شان به تبلیغ می‌پردازند.

نکته عجیب اینجاست که تاکنون از چنین شیوه تبلیغی در ایران استفاده نشده بود و شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ مدیا، برای یکی از کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی‌اش برای اولین بار از این شیوه جالب بهره برده است. 

سینا فرحی و امیر تشکر، به عنوان موسس‌های استارتاپ هشتگ مدیا، با ایده‌های بکر و جدیدشان موفق شده‌اند نبض بازار تبلیغات فضای مجازی را به دست بگیرند و اکنون با شیوه‌های نوین تبلیغاتی، سطح جدیدی از اثرگذاری بر مخاطب را به مشتری‌های‌شان نمایش داده‌اند.

۲۱۲۱

کد خبر 1321734