درخشش معاونت فنی صدا و سیمای استان  چهارمحال وبختیاری در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه

مدیرکل مرکز چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک تندیس، هفت رتبه برتر و سه عنوان مقاله برگزیده در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه، به همکاران معاونت فنی صدا و سیمای استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  چهارمحال وبختیاری ، دکتر افشارنیا گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری موفق به کسب یک تندیس در حوزه نظارت و ارزیابی، چهار مقام برگزیده در حوزه های ارتباطات ماهواره ای و آپ لینک، فرستنده های تلویزیونی و اف ام، ساختمان و تأسیسات و نظارت و ارزیابی فنی، در ارزیابی عملکرد مراکز استان ها شد.
وی همچنین افزود: در بخش طرح ها و ایده های خلاقانه دو طرح از همکاران مرکز  با عناوین «کنترل از راه دور فرستنده های رادیویی» ارائه شده توسط آقایان مهدی بنی طالبی دهکردی و مهدی شاه پیری و «طراحی و اجرای اپلیکیشن رسانه نما» ارائه شده توسط آقای مجتبی نبئی و خانم شهرزاد خاکسار حقانی موفق به کسب رتبه ممتاز در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه شدند.
مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: در بخش مقالات سه مقاله از ۲۲ مقاله برتر پذیرفته شده از میان ۱۶۰ مقاله ارسال شده به اجلاس با عناوین «تلفیق تصاویر با استفاده از آشکار سازی پس زمینه مبتنی بر راستای تابش»، «طراحی بهینه یک سیستم ترکیبی خورشیدی، بادی، دیزلی و ذخیره در باطری با در نظر گرفتن هزینه ها» و «ارزیابی پیاده سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری» متعلق به آقایان مهدی بنی طالبی دهکردی، رضا علیدادی و مهدی شاه پیری در بخش مقالات اجلاس پذیرفته شده اند.
آقای افشارنیا افزود: در حاشیه برگزاری اجلاس، رئیس مرکز فناوری فضای مجازی سازمان از مدیر فناوری اطلاعات مرکز تجلیل کرد و همچنین از سوی مدیرکل پشتیبانی فنی صدا و تصویر از مدیر پشتیبانی فنی مرکز قدردانی شد.
شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با شعار «گام دوم انقلاب، تحول فناوری رسانه» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، معاونین و مدیران ارشد معاونت فنی سازمان و همچنین مراکز استان ها از ۲۰ تا ۲۲ آبان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =