آخر و عاقبت پنهان کردن ویلموتس از خبرنگاران و مردم

بی‌شک اگر تا امروز حداقل چند بار خبرنگاران با این مربی رودرو می‌شدند، او مجبور به پاسخگویی می‌شد و در آن صورت حداقل می‌فهمید توقع افکار عمومی و طرفداران فوتبال از او چقدر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از روزی که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شده، فدراسیون تصمیم گرفته اجازه ندهد خبرنگاران ایرانی حتی به او نزدیک شوند. این مربی بلژیکی در هاله‌ای قرار گرفته که گویا نزدیک شدن به آن جرم به حساب می‌آید. صدای اعتراض خبرنگاران و رسانه ها بلند شده و می گویند چرا این مربی اجازه دارد با رسانه های خارجی صحبت کند ولی با خبرنگاران ایرانی نه؟ آنها اعتقاد دارند بخشی از این مشکل که ویلموتس هنوز نمی‌‍داند در چه تیمی کار می‌کند و توقعات از او چقدر است، به همین مسئله مربوط می‌شود. بی‌شک اگر تا امروز حداقل چند بار خبرنگاران با این مربی رودرو می‌شدند، او مجبور به پاسخگویی می‌شد و در آن صورت حداقل می‌فهمید توقع افکار عمومی از او چقدر است.

ویلموتس ظاهرا هنوز متوجه این جو نشده که بعد از بازی عراق، بدون اینکه حتی نصف روز در تهران بماند کشور را ترک کرده است. منتقدان می گویند اگر مهدی تاج و فدراسیونش به دوران مربیگری کی‌روش ایراد گرفته و او را پروازی یا گرانقیمت می خواندند چرا حالا در شرایطی مشابه و مقابل مربی کوچکتری نسبت به کی روش، اصلا با قدرت عمل نمی کنند؟ ویلموتس از زمان حضور در ایران در خارج از کشور بوده است. حتی شکست مقابل بحرین هم باعث نشد او در تهران بماند و آنالیز دقیقی از این باخت داشته باشد. باخت مقابل عراق هم از نظر منتقدان برایش اهمیت نداشته چراکه خیلی زود کشور را ترک کرد و رفت.

آیا زمان آن نیست فدراسیون حصار دور ویلموتس را بشکند و یک بار او را رودروی خبرنگاران بنشاند تا سوالات افکار عمومی را مطرح کنند؟ آیا زمان آن نرسیده ویلموتس بداند خواسته عموم چیست؟ او قطعا همین حالا فکر می کند همه راضی هستند چون صدای انتقادی به گوشش نمی رسد.

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =