سواری کرایه‌های بین شهری خراسان رضوی به سامانه پیمایش‌سنج مجهز می‌شوند

ایرنا نوشت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تا ماه آینده در همه ناوگان سواری کرایه‌های عمومی بین شهری در این استان سامانه پیمایش سنج نصب خواهد شد.

ابراهیم نصری  افزود: سهمیه سوخت سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک "ع"   به میزان ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: سهمیه بنزین شش روز پایانی آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این سهمیه، سهمیه پایه است و متناسب با مسافتی که سواری‌های عمومی بین شهری در استان طی خواهند کرد و با سامانه پیمایش سنج مشخص می شود سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

نصری افزود: سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی حمل کالا و مسافر گازوئیل است و  با توجه به اینکه قیمت این سوخت افزایش نداشته است لذا هیچ افزایش قیمتی در هزینه حمل کالا و مسافر نباید وجود داشته باشد لذا هر گونه افزایش قیمت در این خصوص تخلف است.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف و افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده ای را به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی به آدرس  www.shahrah.mrud.ir ، سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۲۵ و  تلفن های ۳۸۵۱۹۵۰۲ برای حمل و نقل مسافری، ۳۳۱۵۸۵۴۱ برای حمل و نقل کالا و تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰ برای موضوعات راهداری گزارش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =