روزنامه رسالت:سه دهک پایین کشور که خودرو ندارند از سهمیه بندی بنزین بهره مند می شوند/بعضی از آشوب کنندگان با ماشینهای مدل بالا آمده بودند

روزنامه رسالت نوشت:تصمیم دولت مبنی بر اصلاح قیمت و مصرف سوخت ده‌ها دلیل کارشناسی دارد. البته دلایلی هم در همین سطح کارشناسی مبنی بر مخالفت با آن وجود دارد. اما در مجموع هر تصمیم در سطح ملی و رسیدن به عزم، فرآیند خود را دارد که این فرآیند طی شده است.

*وقتی قوای کشور در مورد یک تصمیم به عزم رسیدند مخالفت با آن همانطوری‌که رهبر انقلاب فرمودند جایز نیست. اگر این عزم یک پیوست هوشمند رسانه‌ای داشت فرصت را از دشمن برای آشوب‌طلبی سلب می‌کرد یا خسارت آن را به پایین‌ترین حد می‌رساند.

*قطعا از این تصمیم دولت سه دهک پایین به ویژه در روستاها و نیز کسانی که خودرو ندارند و نیازی به زدن بنزین 1500 تومانی و 3000 تومانی پیدا نمی‌کنند منتفع می‌شوند. یارانه‌ای که از این طریق نصیب آنها می‌شود یک نمکی روی سفره آنها می‌آورد. امیدواریم دولت بموقع پرداخت‌های خود را انجام دهد. واقعی شدن قیمت انرژی در کشور یک گام به سوی شفاف‌سازی است.

* بخشی از کسانی که در آشوب‌های چند روز گذشته سهیم بودند و به فرمان منافقین و سلطنت‌طلب‌ها با ایجاد راهبندان و ترافیک مزاحم کسب و کار مردم شدند با پلاک مشخص و نوع ماشین‌های مدل بالا معلوم شده از چه طبقه‌ای بوده‌اند. قضات شجاع و چشم و گوش بیدار مأموران حفظ امنیت مردم باید خسارات وارده به بیت‌المال، اموال عمومی و خصوصی را از این جماعت بگیرند و در احکام قضائی مجازات‌های سنگین مالی را اعمال نمایند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    42 3
    یعنی پراید من بنزین نمیخوره ؟